کد خبر : ۶۱۱۸
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸
همزمان با دومین سفر رئیس جمهور به استان قزوین و در مراسم افتتاح پروژه‌های اقتصادی و زیربنایی این استان، بهره برداری از شرکت صنایع لنت پارسیان پیشرو به صورت ویدئوکنفرانس توسط دکتر روحانی آغاز شد.
 به گزارش خودروکار، به نقل از روابط عمومی سایپا بهره برداری از شرکت صنایع لنت پارسیان پیشرو از شرکت‌های زیرمجموعه گروه خودروسازی سایپا با حضور معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت، جمعی از مدیران ارشد استان قزوین و مدیران گروه سایپا، از طریق ویدئوکنفرانس توسط رئیس جمهور آغاز شد.
 
براساس این گزارش محسن صالحی نیا معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت، گفت: گروه سایپا در راستای رسالت و اهدافی که دارد، قطعات موردنیاز خطوط تولید را از طریق شرکت‌های قطعه سازی زیرمجموعه خود تأمین می‌کند و بر همین اساس شرکت صنایع لنت پارسیان پیشرو را از طریق شرکت مگاموتور وارد چرخه تولید قطعات کرد تا بخشی از نیازمندی‌های قطعات خودروهای تولیدی خود را تأمین نماید.
 
صالحی نیا با اشاره به توان این شرکت در تأمین بخشی از نیازهای گروه سایپا تصریح کرد: آنچه که مسلم است شرکت لنت پارسیان پیشرو، علاوه بر کیفیت و کمیت در تولید و تأمین نیاز گروه سایپا، با سرمایه گذاری بیشتر، خواهد توانست برای توسعه و تنوع بخشی به تولیدات و افزایش کیفیت با توجه به ارتقای سطوح استانداردی خودروها که در حال انجام است، برنامه ریزی مطلوب‌تر خود را دنبال نماید.
 
او افزود: قطعاً مشارکت با برندهای برتر کشورهای خارجی در تولید لنت، از برنامه‌های خوب شرکت لنت پارسیان پیشرو است که برای توسعه فعالیت‌های این شرکت مؤثر خواهد بود.
 
معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: با محقق شدن این موارد و برنامه ریزی روی این مسائل، قطعاً شاهد رونق در تولید، اشتغال بیشتر و توسعه و استمرار فعالیت‌های شرکت لنت پارسیان پیشرو خواهیم بود.
 
او گفت: با توجه به اهداف برنامه توسعه صنعت خودرو برای ارتقای کیفی و کمی، شرکت لنت پارسیان پیشرو به عنوان یکی از شرکت‌هایی که بخشی از تولید قطعات را به عهده دارد، خواهد توانست خدمات خوبی را در راستای تأمین قطعات ارائه دهد.
 
گفتنی است شرکت صنایع لنت پارسیان پیشرو یکی از کارخانجات تولید لنت ترمز در خاورمیانه است که با بهره گیری از فن آوری روز و ماشین آلات تمام اتوماتیک محصولات خود را در بالاترین سطح کیفی تولید و نیازهای گروه سایپا را تأمین می‌کند.
 
 
انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران