کد خبر : ۶۱۲۹
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱
«خودروکار» گزارش می دهد؛
مركز خدمات پس از فروش خودروهاي تجاري هيتاچي در ايران افتتاح شد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، مركز خدمات پس از فروش خودروهاي تجاري گروه آرين موتور (آرين سرمايه) كه نماينده رسمي هيتاچي در ايران است، رسما افتتاح شد.

اين افتتاحيه توسط نماينده ارشد شركت هيتاچي ژاپن و نماينده شركت آرين موتور انجام شد.






احمد نيك مهر مديرعامل آرين موتور راهبرد در اين مراسم گفت: هيتاچي در حال حاضر محصولات گسترده اي همچون لودر، جرثقيل و ... را توليد مي كند و در معادن بزرگ جهان فعال هستند.

او خاطرنشان كرد: اين شركت پرفروش‌ترين بيل جهان را از آن خود كرده و نشان از اعتماد به اين برند است.

نيك مهر يادآور شد: با فروش ساليانه ٧ ميليارد دلار، اين برند رتبه فروش سوم جهان را از آن خود كرده اما در ايران جايگاه اصلي خود را پيدا نكرده كه از سال ٢٠١٦ ميلادي اين مهم برعهده آرين موتور گذاشته شده است.



او با اشاره به فعاليت هاي گروه سرمايه گذاري آرين همچون همكاري با برندهاي ميتسوبيشي، دي اس و هيتاچي در ايران خبر داد.

نيك مهر در رابطه با برنامه هاي آينده ارين موتور نسبت به هيتاچي گفت: بازگشت اعتماد به مشتريان، معرفي بيش از پيش هيتاچي در بازار و تامين قطعات اصلي در ايران جز اولويت هاي آرين ماشين است.



مديرعامل آرین موتور راهبرد در انتها خاطرنشان كرد: در حال حاضر افراد براي خريد خودرو و ماشين آلات اولويت اول خود را بر محصولات چيني و كره اي قرار داده اند و آرين موتور بر آن است تا در زمينه خودروهاي تجاري اولويت با برندهاي ژاپني به ويژه هيتاچي قرار بگيرد.

مدير سرويس هيتاچي همچنين در اين مراسم، بيان كرد: قسمت تعميرات و قطعات مهمترين بحث همكاري دو شركت ژاپني و ايراني است تا بار ديگر هيتاچي پر قدرت به ايران بازگردد.


او يادآور شد: هيتاچي هر مولفه مورد نياز بازار ايران را براي ارين ماشين فراهم خواهد كرد.





او گفت:در سه سال آينده فضاي فعلي انبار جوابگو است اما در آينده فضاي انبار رشد خواهد كرد.

پويان محقق مدير خدمات پس از فروش آرين موتور و آرين ديزل بيان كرد: سعي شده تا محل مركز خدمات پس از فروش در نزديكترين مكان به مشتري انتخاب شود و از سوي ديگر شركت در مجموعه آرين ماشين به دنبال ارائه خدمات مهندسي است.

او گفت:در سه سال آينده فضاي فعلي انبار جوابگو است اما در آينده فضاي انبار رشد خواهد كرد.

محقق با بيان اينكه در حال حاضر ٤٠٠ مشتري شناسايي شده هيتاچي وجود دارند، خاطرنشان كرد: در حال حاضر قطعات محصولات گذشته هيتاچي در آرين ماشين موجود نيست اما سفارش گذاري اين قطعات صورت گرفته و تامين رضايت مشتريان سابق هيتاچي جزء اولويت هاي اصلي شركت است.


انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران