کد خبر : ۶۱۳۲
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۰
«خودروکار» گزارش می دهد؛
مديرعامل شركت آرين ماشين پيش بيني كرد ، بازار ماشين آلات تجاري رشد ٢٠ تا٢٥ درصدي را در سال جاري تجربه كند و سهم آرين ماشين براي سال اول در حدود ١٥ درصد باشد.
به گزارش خبرنگار خودروكار، احمد نيك مهر مديرعامل شركت آرين ماشين در نشست خبري مراسم افتتاحيه خدمات پس از فروش هيتاچي اظهار كرد: هيتاچي جزء برندهاي پرفروش جهان است و اختلاف قيمت مناسبي با ديگر رقبا دارد.


او افزود: به دليل تغيير ذائقه مشتريان و علاقه آن ها به محصولات چين و كره بايد تلاش مناسبي با رقبا صورت گيرد و در اين زمينه شركت هيتاچي همراه است.


نيك مهر در رابطه با بسته هاي مالي و فاينانس خارجي براي شركت هاي معدني، گفت: اصولا شركت هاي ژاپني در بسته هاي مالي قوي عمل مي كنند و كليه محصولات با خدمات فاينانس ارائه خواهد شد.


او با بيان اينكه مجموعه آرين ماشين در زمينه ماشين هاي تجاري، آمده كه باشد، خاطرنشان كرد: شركت بر آن است با افتتاح اين مركز خدماتي، اعتماد را به مشتريان سابق هيتاچي بازگرداند و بعد از آن فروش قطعات اين برند بدون واسطه انجام شود.


مديرعامل آرين ماشين در رابطه با بازار ماشين هاي تجاري در ايران گفت: بازار در سال ١٣٩٥ نسبت به سال ماقبل رشد ٢٠تا٢٥ درصد را تجربه و اميد مي رود در سالجاري اين رشد تكرار شود و اين موضوع با توجه به بودجه عمراني امكانپذير است.


همچنين در اين نشست پويان محقق مدير خدمات پس از فروش آرين ديزل گفت: ارائه خدمات براي تمام دستگاه هاي هيتاچي انجام خواهد شد و قصد بر آن است تا ارائه خدمات مثبتي به مشتريان قديمي صورت گيرد.


او با بيان اينكه ارائه خدمات پس از فروش براي ماشين هاي سنگين با حمل و نقل به محل خودرو صورت مي گيرد، گفت: با توجه به مذاكرات صورت گرفته بين شركت آرين ماشين و هيتاچي بالاترين سطح خدمات و گارانتي در نظر گرفته شده است.


محقق با اشاره به اينكه محصولات با كيفيت بنزين ايران سازگاري دارد و شيوه نگهداري نكته بسيار مهمي است، تاكيد كرد: در نسل جديد محصولات هيتاچي راندمان و قدرت دستگاه افزايش يافته و مصرف سوخت كاهش يافته است.


همچنين محسن مجيدي مدير فروش آرين ماشين، با بيان اينكه محصولات سفارشي هيتاچي ٥ تا٦ ماه بعد از سفارش تحويل داده خواهد شد، گفت: در فاز اول فعاليت بيل هاي ٢ تا٨٧ تن از سوي شركت عرضه خواهد شد.


او بيان كرد: هيتاچي در حال حاضر رقباي سرسخت كره اي و ماشين الات دست دوم را به خود مي بيند اما قيمت گذاري مناسبي در اين زمينه صورت گرفته است.


مجيدي خاطرنشان كرد: سال گذشته در بازار ١١٠٠ دستگاه بيل نو عرضه شده كه به نظر مي رسد سهم آرين ماشين در سال اول ١٥ درصد بازار را از آن خود كند.



انتهاي پيام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران