کد خبر : ۶۱۶۰
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸
گزارش خودروکار از نمایشگاه خودرو شانگهای(39)؛
کپی کاری، مهم‌ترین ویژگی خودروسازان چینی است، اما تا پیش از این کپی کاری چینی‌ها به پلتفرم‌ها خلاصه می‌شد اما نمایشگاه خودروی شانگهای نشان می‌دهد که خودروسازان چینی پا را فراتر از کپی پلتفرم گذاشته‌اند.
به گزارش خبرنگار اعزامی خودروکار به شانگهای، نمایشگاه خودرو شانگهای در حالی هفته گذشته  کار خود را آغاز کرد که بخش عمده‌ای از این نمایشگاه وسیع در اختیار شرکت‌های چینی بود و در این میان آن چیزی که بیشتر از همه رخ نمایی می‌کرد، ترفند جدید چینی‌ها یعنی کپی نام برندها و لوگوی آنها بود.



این کپی برداری‌ها حتی به لوگوی دومین خودروساز جهان یعنی تویوتا هم رحم نکرده و یک شرکت چینی در حالی لوگوی این شرکت را کپی کرده که اگر با فاصله به لوگوی بالای غرفه‌اش نگاه کنید واقعاً گمان می‌کنید در نزدیکی غرفه تویوتا ایستاده‌اید در حالیکه خبری از محصولات با کیفیت تویوتا در این غرفه نیست.
 
 
انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران