کد خبر : ۶۱۶۵
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰
«خودروکار» گزارش می‌دهد؛
خودروی شاسی بلند تویوتا C_HR با وجود عمر یکساله خود، به روند رو به رشد در فروش ادامه می‌دهد به نحوی که در این مدت اندک به سومین خودروی پر فروش ژاپن تبدیل شده و در بیش از 97 کشور دنیا به فروش می‌رسد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، تویوتا C_HR، خودروی زیبا و دارای طراحی خاص شرکت تویوتا در رده سوم پرفروش‌ترین خودروهای بازار ژاپن قرار گرفت تا این امر نشان دهنده میزان بالای علاقه مردم ژاپن به این خودروی بسیار شیک باشد.

این خودرو در سه ماه نخست امسال رقم فروش 38 هزار و 945 عددی را در کشور ژاپن به ثبت رساند تا در این حیث به سومین خودروی پرفروش ژاپن در سه ماه نخست سال 2017 میلادی تبدیل شود.

رده‌های اول و دوم پرفروش‌ترین خودروهای ژاپن در سه ماه نخست سال میلادی  به Nissan Note و Toyota Prius تعلق دارد که به ترتیب موفق به فروش 53 هزار و 48 هزاردستگاه خودرو شده اند.



در حال حاضراین مدل خودرو تنها در کشورهای ژاپن، ترکیه، تایلند و اندونزی تولید و  به بیش از 97 کشور دنیا صادر می‌شود. همچنین بر اساس آخرین آمار از سوی انجمن خودروسازان ترکیه، میزان صادرات محصولات مونتاژ شده تویوتا از ترکیه به دیگر کشورها، که شامل مدل‌های Corolla،  Verso و C-HR می‌شود، با رشد 300 درصدی همراه بوده است.

لازم به ذکر است که از تویوتا C_HR  نخستین بار در نمایشگاه ژنو 2016 رونمایی به عمل آمد و تولید آن در ماه نوامبر سال 2016 میلادی آغاز شد. حال پس از گذشت تقریبا یک سال از ورود این خودرو شاسی بلند کامپکت هیبریدی شرکت تویوتا به بازار، جهان شاهد موفقیت این مدل در میزان فروش و تحت تاثیر قرار دادن بازارهای جهانی خودرو است.



مترجم خودروکار: فاضل سوری
منبع: otohaber.com.tr

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران