کد خبر : ۶۱۸۷
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰
«خودروکار» گزارش می‌دهد؛
شرکت خودروسازی پژو فرانسه جدیدترین محصولات خود از جمله خودروی برنده جایزه سال را در نمایشگاه بین المللی خودرو استانبول به معرض نمایش علاقه مندان به خودرو گذاشته است.
به گزارش خبرنگار خودروکار، نمایشگاه بین المللی خودرو استانبول رفته رفته به روزهای پایانی خود نزیک می‌شود و علی رغم حضور نصفه و نیمه خودروسازان فرانسوی در این نماشگاه، شرکت پژو و  همچنین اوپل، که به تازگی به خودروسازان فرانسوی پیوسته است با تمام قوا پا به این نمایشگاه گذاشته‌اند تا خلاء سیتروئن و دی اس، دیگر شرکای تجاری خود در گروه خودروسازی PSA را پر کرده باشند.



شرکت پژو در شانزدهمین نمایشگاه خودرو استانبول  هر آنچه که در چنته داشت از کوچک تا بزرگ را به نمایش گذاشته که سر دمدار آنها خودروی شاسی بلند پژو 3008، خودروی سال 2017 است.



«لوران پرنت»  مدیر ارشد شرکت پژو در ترکیه در حاشیه نمایشگاه خودرو استانبول پیرامون فعالیت‌های این شرکت در سال 2017 میلادی چنین می‌گوید: «در ابتدای امسال از ورود گسترده محصولات خود خبر داده بودیم  و این امر در ماه مارس با مدل تجاری Expert وارد فاز عملی شد. در همین ماه مدل جدید پژو 301 را روانه بازار کردیم و کمی قبل‌تر نیز خبر راه اندازی خط تولید 5 مدل از محصولات شاسی بلندمان را داده بودیم که  در حال حاضر مدل‌های 2008 و 3008 در ترکیه و  مدل‌های 3008 و 4008 نیز در چین در حال عرضه به مشتریان است. پنجمین شاسی بلند نیز مدل جدید 5008 است که نخستین بار در نمایشگاه پاریس معرفی شد و حال شاهد راه اندازی خط تولید آن در ترکیه هستیم. در بخش خودرو های تجاری سبک نیز پس از مدل‌های Boxer و Expert  شاهد حضور محصول جدید خود با نام Traveller در نمایشگاه امسال هستیم.»










مترجم خودروکار: فاضل سوری
منبع: ototeknikveri.com


انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران