کد خبر : ۶۲۴۷
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰
«خودروکار» گزارش می‌دهد؛
کیا کادنزا موفق شد تا در آزمایش‌های ایمنی IHSS بالاترین نمره ایمنی را کسب کند و جایزه "IIHS Top Safety Pick+ " را از آن خود کند که این آزمایش‌ها در چندین مرحله انجام شده و سپس نمره نهایی به آن‌ها داده می‌شود.
به گزارش خبرنگار خودروکار، طبق آزمایش‌های انجام شده توسط موسسه بیمه ایمنی بزرگراه (IHSS)، خودرو سدان شرکت کیا موتورز یعنی کادنزا، یکی از ایمن‌ترین خودرو‌های حال حاضر دنیا در جاده است.



جایزه " IIHS Top Safety Pick+" تنها به خودرو‌هایی داده می‌شود که در چندین آزمایش مختلف عملکرد خوبی داشته و از آن‌ها سربلند بیرون بیایند.

این خودرو حتی در یکی از دشوار‌ترین تست‌های این موسسه که برخورد از جلو به دیواره بتنی است، عملکرد قابل قبولی داشت. همچنین در آزمایشات مربوط به استحکام سقف و مقاومت بخش جلویی نمرات بسیار خوبی کسب کرد.

 یکی از تست‌های این شرکت بررسی می‌کند که آیا چراغ‌های جلو و مه‌ شکن خودرو‌ها در سر پیچ‌ها و در هوای مه آلود عملکرد خوبی برای مطلع کردن خودرو مقابل دارد یا خیر که کادنزا در این قسمت نمره "ضعیف" را کسب کرد.



یکی از نقاط قوت این خودرو، تکنولوژی ترمز اضطراری و جلوگیری از تصادفات است که در آزمایش‌ها بالاترین نمره ممکن را کسب کرد. سیستم ترمز‌های اضطراری کادنزا عملکرد بسیار خوبی دارد و به محض تشخیص هرگونه جسم خارجی به بهترین نحو عمل می‌کند.

این نسل از این خودرو اولین کادنزایی است که توانسته چنین عنوانی را از آن خود کند.



مترجم خودروکار: مازیار جعفریه
منبع: Road Show

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران