کد خبر : ۶۳۴۱
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲
"خودروکار" بررسی کرد؛
DS7 که شاسی بلند لوکس شرکت "دی اس" است، طبق گفته مسئولان این شرکت در سال 2018 وارد بازار جهانی خواهد شد و این در حالی است که در حال حاضر تعداد محدودی از آن‌ها به فروش می‌رسد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، ثبت نام برای خرید این خودرو که نام کامل آن "DS7 Crossback La premiere" است، در حال حاضر تنها تا پایان سال 2017 ادامه خواهد دارد. قیمت پایه این لوکس فرانسوی 42650 دلار است و با اضافه شدن آپشن‌های دیگر، قیمت آن افزایش پیدا می‌کند.



دو نوع پیشرانه برای این خودرو در نظر گرفته شده است؛ یکی پیشرانه 1.6 بنزینی که 222 اسب بخار نیرو تولید می‌کند و در 8.3 ثانیه از سرعت 0 به 100 کیلومتر در ساعت می‌رسد و دیگری یک پیشرانه دیزلی 2 لیتری است با توان 178 اسب بخار که صفر تا صد آن 9.4 ثانیه است.

 از جمله امکانات DS7 می‌توان به صفحه نمایش 12 اینچی، چراغ‌های LED و امکانات امنیتی نظیر هشدار خروج از خطوط جاده و ترمز‌های اضطراری خودکار اشاره کرد.



مدیران فرانسوی دی اس به خوبی می‌دانند که در حال حاضر از نظر سود دهی و سهم بازار نمی‌توانند با رقبای سر سختی مانند ب ام و، مرسدس بنز، لکسوس و ... رقابت کنند، در نتیجه آن‌ها قصد دارند تا با ایجاد یک تغییر و تحول اساسی در طراحی بتوانند بازار خود را به دست بیاورند اما باید اقرار کرد که دی اس در طراحی مدل شاسی بلند خود تا حدی از خودرو‌های لکسوس الهام گرفته‌اند.



طراحی صندلی‌های این خودرو از بند ساعت مچی الهام گرفته و از چرم بسیار مرغوبی برای ساخت این صندلی‌ها استفاده شده است. این خودرو دارای 3 حالت رانندگی "Sport"، "Normal" و "Comfort" است و سیستم ناوبری ماهواره‌ای در مواقعی که راننده بخواهد، مسیر‌های کم ترافیک را برای رسیدن به مقصد پیشنهاد می‌کند.



واضح است که "دی اس" راه طولانی و دشواری برای مطرح شدن میان رقبایش دارد اما به گفته مسئولان این شرکت استراتژی‌های مشخص و بسیار مناسبی برای این مسیر دشوار در آینده خواهد داشت.


مترجم خودروکار: مازیار جعفریه
منبع: AutoExpress

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران