کد خبر : ۶۴۰۸
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹
«خودروکار» گزارش می دهد؛
خودروسازی تسلا به تجربه مشتریان بیش از خودرو توجه می‌کند، این تفاوت تسلا با رقبای خود به حساب می‌آید.
به گزارش خبرنگار خودروکار، خودروسازی تسلا همانند شرکت اپل تحولی را در تفکر پدید آورده است.  گرچه همه بر روی قدرت الکتریکی این خودروها تمرکز می کنند اما باید گفت که این بخش از خودورهای تسلا تنها قسمت کوچکی از تحولی است که این خودروساز آمریکایی پدید آورده است.


بسیاری از خبرگان صنعت خودروسازی در ابتدای شروع کار تسلا بر این باور بودند که این خودروساز جوان شکست خواهد خورد. این اتفاقی بود که دقیقا در مورد اپل هم افتاده بود. در زمان توسعه نخستین گوشی های اپل با تجربه ترین کارشناسان نیز ایده آن را شکست خورده می دانستند. آنها طراحی گوشی را مد نظر قرار داده بودند حال آنکه توسعه دهندگان اپل موضوع سرگرمی و مخاطبان لوکس را بیشتر مورد توجه قرار داده بود.


همانند شرکت های سازنده گوشی های هوشمند که با دیدن گوشی های هوشمند به مفهوم قدیمی و شکست خورده ای از گوشی می رسند، خودروسازان نیز با دیدن خودروهای تسلا به ماشین های الکتریکی فکر می کنند که طرحشان سالها پیش شکست خورده بود.


خودروسازی های فورد و GM در میانه دهه 1960 میلادی با تهدید خودروهای ژاپنی روبرو شدند، بنابراین زمانی در حدود پنج سال را صرف مطالعه ویژگی های این خودروها در بازار کردند تا بتوانند با آن رقابت کنند. اما غافل از اینکه در این پنج سال شرکت های ژاپنی به قدری پیشرفت کردند که فورد و GM توان رقابت با آنها را به کل از دست دادند. این داستان مشابه داستان امروز تسلا است.


خودروسازان رقیب تسلا می دانند که می توانند خودروی الکتریکی مشابهی تولید کنند که ارزان تر از خودروهای تسلاست. اما چیزی که خودروهای تسلا را جذاب می کند ویژگی های انحصاری، کاربرد راحت، و تجربه رضایت بخش برای مشتریان است.


برای خرید خودروهای تسلا کافیست که به فروشگاه تسلا در نزدیکی خود بروید، سفارشتان را ثبت کنید و بدون هیچگونه فشاری ماشینتان به کارخانه سفارش داده می شود و به صورت انحصاری برای شما تولید می شود. همه خدمات خودروهای تسلا نیز از راه دور (wireless) و یا جلوی درب منزل انجام می شود.


اطلاعات ارائه شده در خودرو و برای راننده بهترین نوع این خدمات در جهان هستند و تنها خودروسازی ولوو خدمات با کیفیت مشابهی دارد که با خدمات تسلا از زمین تا آسمان فاصله دارد.




انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران