کد خبر : ۶۴۱۰
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰
در نسخه کارخانه‌ای کلاس G می توانیم کاربرد دست‌و دلبازانه چرم مشکی ناپا و دوخت‌های درشت قرمز را به خوبی ببینیم.
به گزارش خودروکار، افرادی که به دنبال رویکردهای اصلاح شده بیشتر در مرسدس‌های کلاس G کنونی می‌گردند، اکنون انتخاب‌های خوبی را بین دو مدل جدید ویژه دارند.

به نقل از "کاراسکوپ"، این دو گزینه با کدهای G350d و G500 شناخته می‌شوند. نسخه اول ادیشن ساده محسوب می‌شود و شاهد ارتقا‌های ویژه در بخش خارجی آن نسبت به اسلافش هستیم. این ارتقاها به تفاوت دو نسخه این SUV کمک کرده است.

دو مدل ویژه از کلاس G مرسدس را ببینید


نسخه ویژه ارائه شده در کلاس G، در دو رنگ قرمز و ترکیب مشکی سنگین و سفید نقره‌فام طراحی شده و تایرهای خودرو نیز به صورت پنج پر به زیبایی خودرو کمک می‌کند. در مدل مشکی نیز شاهد بادگیرهایی در لبه جلو پنجره هستیم. رنگ آینه‌های جانبی در این خودرو در یک غلاف پوششی مشکی قرار گرفته و از دیگر سو لاستیک زاپاس خودرو در یه محفظه کاور شده‌ است.


دو مدل ویژه از کلاس G مرسدس را ببینید


در نسخه کارخانه‌ای کلاس G می توانیم کاربرد دست‌و دلبازانه چرم مشکی ناپا و دوخت‌های درشت قرمز را به خوبی ببینیم. خودرو همچنین با یک فرمان پرفورمنس (کاربردی) AMG، لاک الکل پیانویی مشکی و کمربندهای ایمنی قرمز زیباتر شده است. دستگیره‌های سقفی جانبی در خودرو دارای روکش چرمی بوده و مرکز کنسول نیز با چرم اعلاء پوشیده شده است. در نسخه اسپورت این خودروها پکیج‌های کرومی به عنوان استاندارد به دو مدل بالا اضافه خواهند شد.


دو مدل ویژه از کلاس G مرسدس را ببینید


نسخه ویژه دیگر این خودرو در رنگی به نام "مگنو" ارائه می شود، که ظاهری شبیه استیل ضد رنگ و بی‌رنگ دارد. نوارهای مشکی در اطراف خودرو نمای خوبی به آن بخشیده‌اند. محفظه چرخ زاپاس نیز به رنگ بقیه بدنه طراحی شده و تا فضای خارجی یک‌دست، ساده و شیک به نظر برسد.


دو مدل ویژه از کلاس G مرسدس را ببینید


از طرفی هر دو خودروها روی چرخ‌های 21 اینچی سوار می‌شوند. در داخل نسخه استاندارد خودرو به سنت معمول بنز شاهد چرم زیاد صندلی‌های اسپورت AMG و مجموعه‌های حرکتی برای صندلی‌ها و بسیاری دیگر از گزینه‌های مدل قبل هستیم.


دو مدل ویژه از کلاس G مرسدس را ببینید


بنز قصد دارد با ارائه نسخه‌های ویژه، قدرت خودروهای آفرودر را در ظاهری بهتر ارائه دهد.




منبع: عصر ایران

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران