کد خبر : ۶۴۶۷
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۲
«خودروکار» گزارش می دهد؛
بازار خودرو چین با وجود کسب رده ی چهارم از نظر رشد در میزان فروش، کماکان به عنوان پر فروش ترین بازار خودرو جهان شناخته می شود.
به  گزارش خبرنگار خودروکار، کشور چین  با وجود  رشد 5.7 درصدی فروش و قرار گرفتن  در رده ی چهارم بازار های خودرو جهان که بیشترین رشد را داشته اند،کماکان  از حیث تعداد خودروی به فروش رسیده، با 5 میلیون و 779 هزار دستگاه خودرو در صدر پر فروش ترین بازار های جهانی خودرو  قرار دارد.


بر اساس اعلام  اتحادیه صنایع خودروسازی آلمان،  بازار جهانی خودرو در امسال در اکثر کشور ها  پر رونق بوده و به روند رو به رشد خود ادامه می دهد .


در این بین هند با 11.1 درصد رشد به عنوان  کشوری که بیشترین رشد فروش را داشته است شناخته می شود. در ماه مارس در هند  282 هزار خودرو  به فروش رسید تا در مجموع میزان فروش خودرو در بازار هند در سه ماهه نخست امسال  به 803 هزار دستگاه خودرو برسد.


عنوان دومین بازار از نظر رشد فروش به  اروپا تعلق گرفت. در سه ماهه نخست امسال، بازار اروپا  رشد 8.2 درصدی را تجربه کرد و 4 میلیون و 256 هزار دستگاه خودرو در قاره سبز  به فروش رسیده است. 


در رده سوم سریع ترین رشد بازار نیز  ژاپن  با افزایش 7.8 درصدی فروش قرار دارد و در سه ماه نخست امسال، 756 هزار دستگاه خودرو در این کشور به فروش رسیده است.



مترجم خودروکار: فاضل سوری
منبع:  otohaber.com.tr
 
انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران