کد خبر : ۶۶۱۸
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵
«خودروکار» گزارش می‌دهد؛
شرکت ب ام و پس از 17 سال قصد ارائه نسل جدید سری 8 را در سال آینده دارد و روز به روز نیز سرنخ‌های جدیدی از این خودرو به دست می‌آید.
به گزارش خبرنگار خودروکار، ب ام و  سری 8 خودرویی است که خیلی‌ها آن را خودروی فراموش شده  شرکت آلمانی  ب ام و می‌دانستند و کمتر کسی فکر می‌کرد  این شرکت در اندیشه  راه اندازی مجدد خط تولید این سری و روانه کردن نسل جدید سری 8 به بازار باشد.

علی رغم اینکه معرفی رسمی طراحی بدنه نسل جدید سری 8 ب ام و  در بیست و ششمین روز این ماه(میلادی) صورت خواهد پذیرفت، ب ام و اولین تصویر متعلق به نسل جدید سری 8  را منتشر ساخته و از روانه شدن ورژن‌های متنوعی از این سری خودرو بروی پلتفرم سری‌های جدید 5 و 7 این شرکت در سه سال آینده خبر داده است.



تا به امروز تولید دو ورژن  convertible و coupe از نسل جدید سری 8 ب ام و قطعی شده و بنابر اعلام این شرکت آلمانی از سال آینده میلادی ابتدا با ورود  نسخه کوپه به بازارهای جهانی، خط تولید این سری خودروهای کلاس گرن توریسمو  ب ام و از سر گرفته خواهد شد و  در سال 2019 میلادی نیز نسخه convertible و پس از آن  نسخه M8 روانه بازار خواهد شد.

لازم به ذکر است که ب ‌ام‌ و سری 8 (BMW 8 Series)  یکی از  سری خودروهای شرکت آلمانی ب ام و  است که در سال‌های 1989 تا   1999 در آلمان تولید شده‌است.



این خودرو در کلاس گرن توریسمو  (GT)  قرار می‌گرفت، گرن توریسمو به خودروهایی با بازده بالا و طراحی شده برای طی کردن مسافت‌های طولانی، اطلاق می‌شود. هر خودرویی با این مشخصات، جی‌تی خوانده می‌شود  ولی شکل سنتی و رایج آنها خودروهای  کوپه دو صندلی است که البته  4 صندلی هم می‌تواند باشد.



مترجم خودروکار: فاضل سوری
منبع:  otomobilgazetesi.com

انتهای پیام/


نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران