کد خبر : ۶۶۸۴
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹
در حالى كه هنوز برخى برندهاى خودرويى، در تب و تاب فروش مدلهاى ٢٠١٦ هستند، نگين خودرو تنها ٣ ماه پس از رونمايى و فروش رنو كولئوس ٢٠١٧، بزودى اقدام به فروش مدلهاى ٢٠١٨ اين كراس اوور بى نظير و پرطرفدار مي كند.
به گزارش خودروکار، نيو كولئوس كه در بهمن ماه سال گذشته در نمايشگاه بين المللى خودروى تهران رونمايى شد، براى رقابت با كراس اوورهاى مدعى بازار همچون هيونداى سانتافه، نيسان ايكس تريل، ميتسوبيشى اوتلندر و كيا سورنتو پا به ميدان نهاد و با قيمت گذارى هوشمندانه از سوى شركت وارد كننده و همچنين داشتن ويژگيهاى منحصر بفرد توانست فروش بى سابقه اى را در كشور رقم بزند!



اين خوش قامت فرانسوی كه به "سلطان هندلينگ" نيز معروف است، با چنان استقبال گسترده اى از سوى مشتریان مواجه شده که در مدت کوتاه عرضه توانسته بازار ایران را از لحاظ زمانبندی به چهارمین بازار واردات این محصول در دنیا تبدیل کند.


کولئوس با طراحی منحصر به فرد و آپشن های مناسب می تواند به جرأت بهترین انتخاب در بازه قیمتی خود باشد. در کنار امکانات فول، طراحی زیبا و قیمت گذاری مناسب، رنو كولئوس جديد از خدمات پس از فروش گسترده نگین خودرو در سراسر کشور بهره مند است و می تواند خیال مشتریان را از تامین قطعات یدکی مورد نیاز کاملا آسوده کند.





انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران