کد خبر : ۶۷۰۰
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴
«خودروكار» گزارش می دهد؛
شرکت خودروسازی آئودی دو مدل جدید Q8 و Q4 را تا سال 2019 میلادی روانه بازار می کند.
به گزارش خبرنگار خودروکار، شرکت آئودی در دوسال آینده دو مدل جدید تحت نام های  Q8 و Q4 را به خانواده ی شاسی بلند های  خود اضافه خواهد کرد تا هم ریتم  نامگذاری سری های شاسی بلند آئودی منظم تر شود و هم  طیف خودرو های  کلاس شاسی بلند  این شرکت  گسترش یابد.

امروزه شاهد رقابت شدید و تنگاتنگ میان شرکت های خودروساز مطرح جهان در تولید خودرو های کلاس شاسی بلند(SUV) هستیم  و آئودی نیز به همین منظور از برنامه ریزی برای ورود دو شاسی بلند جدید تا دو سال آینده به بازار ها خبر داده است.
 
بنابراعلام شرکت آئودی خط تولید مدل Q8،  سال آینده در براتیسلاوا (پایتخت اسلوواکی)  و همچنین خط تولید مدلQ4  از آغاز سال 2019 میلادی در شهر گیور مجارستان شروع به کار خواهد کرد. پیش از این نیز مدل Q7  آئودی نخستین بار در کارخانه براتیسلاوا تولید شده بود و در حال حاضر نیز مدل های SQ7  و  Q7 e-tron هیبرید، در این کارخانه تولید می شوند.




شرکت آئودی در نمیشگاه خودرو ژنو 2017 پیش نمایشی از مدل جدید Q8 را معرض نمایش گذاشته بود و به اعتقادات کارشناسان، این خودرو با وجود قرار گرفتن در کلاس خودرویی شاسی بلندها، به نوعی یک کلاس خودوریی جدید  به حساب می آید. از ویژگی های آئودی Q8 می توان به حجم بالای فضای داخلی، طراحی بدنه پویا و هیجان انگیز و دارا بودن فرم خودرو های کوپه  اشاره کرد.





مترجم خودرکار: فاضل سوری
منبع: otohaber.com.tr

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران