کد خبر : ۶۷۲۴
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰
«خودروکار» گزارش می‌دهد؛
پس از رونمایی از مدل "T-ROC" در نمایشگاه ژنو 2014، امسال فولکس واگن مجددا خبر‌هایی در رابطه با این خودرو منتشر کرد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، مدل "T-ROC" در نمایشگاه ژنو 2014 توجهات بسیاری را به خود جلب کرد و به گفته سخنگوی این شرکت این شاسی بلند خوش قیافه با ظاهری نه چندان متقاوت با آنچه که در ژنو 2014 دیدیم، در اواخر سال 2017 وارد بازار خواهد شد.



می‌توان حدس زد که T-ROC بر روی پلتفرم فوق العاده MQB شرکت فولکس واگن ساخته خواهد شد و رقیب خودرو‌هایی مانند فولکس واگن تیگوان، اشکودا کودیاک، سئات آتکا و آئودی Q2 خواهد شد که در این میان آئودی جدی‌ترین رقیبش خواهد بود.



با وجود رسوایی در تست آلایندگی خودرو‌های دیزلی فولکس واگن، پیش بینی می‌شود که یکی از گزینه‌ها برای پیشرانه این خودرو، پیشرانه دیزلی باشد که در دو مدل 1.6 لیتری و 2 لیتری به بازار عرضه خواهد شد و این در حالی است که مدل بنزینی آن دارای یک موتور 1.5 لیتری TSI خواهد بود.



طراحی داخلی این خودرو بسیار جوان پسند و عجیب است و این در حالی است که فولکس واگن اعلام کرده هدف ما از تولید این خودرو هدف قرار دادن قشر جوان جامعه است. یکی از نکات قابل توجه، به کار بردن طیف وسیعی از رنگ‌ها در اتاق این خودرو است و این همان چیزیست که جوانان را جذب خواهد کرد



پیش بینی می‌شود که قیمت پایه این خودرو نسبت به آئودی Q2 کمتر باشد و چیزی در حدود 18000 دلار و قیمت نهایی حدود 30000 دلار باشد.



مترجم خودروکار: مازیار جعفریه
منبع: The Telegraph

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران