کد خبر : ۶۷۳۱
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۴
این خودرو با یک سامانه انتقال قدرت 6 سرعته دستی در خودروی اسپورت ساندرو هماهنگ شده است.
به گزارش خودروکار، آیا تاکنون به یک مدل تحول یافته از هاچ بک‌های 300 اسب بخاری با قابلیت محرک تمام چرخ فکر کرده‌اید. ظاهرا این روزها خودروسازان در حال به روز کردن هاچ بک‌های داغشان با خروجی‌های بالا و تبدیل آنها به خروجی‌های بسیار توانمندتر هستند. رنو نیز یکی از همین صنایع دنیای اتومبیل است این روزها یک ساندرو اسپورت RS را به گونه‌ای آتشین تبدیل کرده است.


ساندرو در برخی از کشورها با نشان داچیا شناخته می شود و در بسیاری از بازارها با نام و نشان رنو برجسته شده است که در میان آنها می‌توان به کشورهای آمریکای لاتین اشاره کرد.

این نسخه ساندرو با سرعت  200 کیلومتر حرکت می‌کند

 این خودرو با موتور 2 لیتری و 143 اسب‌بخاری احتراق طبیعی‌اش نزدیک به 1 تن وزن دارد. شاید در این رده تنهاخودروی سوزوکی سوئیفت اسپورت است که با موتور توربو شارژ (درانگلستان) ارائه شده است. این خودرو با یک سامانه انتقال قدرت 6 سرعته دستی در خودروی اسپورت ساندرو هماهنگ شده است.


این نسخه ساندرو با سرعت  200 کیلومتر حرکت می‌کند


ما پیش از این نسخه‌ای از ساندرو RS را دیده‌ایم، اما نسخه ارائه شده کنونی از سوی ائتلاف (راچیا- رنو ) یک نسخه ویژه است. این نسخه "ریسینگ اسپریت" نام دارد.


این نسخه ساندرو با سرعت  200 کیلومتر حرکت می‌کند


در نسخه ویژه این ساندرو کاربر می‌تواند با بیشینه سرعت 200 کیلومتر بر ساعت حرکت کند. مشخصات فنی این خودرو با سیستم تعلیق و فنربندی اسپرت، در کنار رینگ‌های جذاب ۱۷ اینچی و ترمزهای تقویت شده، راضی‌کننده به نظر می‌رسد.


این نسخه ساندرو با سرعت  200 کیلومتر حرکت می‌کند




منبع: عصر ایران

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران