کد خبر : ۶۷۷۲
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۱
«خودروکار» گزارش می‌دهد؛
با توجه به اقدامات اخیر جنرال موتورز به منظور فعالیت هرچه متمرکز‌تر، آن‌ها اعلام کردند که فروش محصولاتشان در هند را متوقف خواهند کرد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، شرکت جنرال موتورز که زمانی برترین خودروساز دنیا بود، مدتی است با مشکلات بزرگ متعددی دست و پنجه نرم می‌کند و به گفته مدیر اجرایی این شرکت ماری بارا، جنرال موتورز قصد دارد تا فعالیت خود را در چندین بازار جهانی ضرر ده قطع کند که یکی از این بازار‌ها شامل کشور هند می‌شود.

او اضافه کرد: "با توجه به آمار فروش خوب شرکت‌هایی مانند تویوتا، فولکس واگن و رنو-نیسان در هند، ترجیه می‌دهیم که به فعالیت خود در هند پایان دهیم."

باب شنکس، مدیر مالی جنرال موتورز گفت: "با توجه به پیشروی قابل توجه خودروسازان و وجود میلیون‌ها خریدار، فعالیت و کسب سود در بازار این کشور کاری بسیار دشوار است."

جنرال موتورز چیزی در حدود 100 سال پیش با فروش شورولت‌های مدل 1918 کارش را در بازار هند آغاز کرد و در سال 1928 اولین کارخانه خط تولیدش را در آن کشور راه اندازی کرد.

این شرکت همچنین به فعلیت خودش در بازار آفریقا جنوبی پایان داد و قصد دارد با یکی از زیرمجموعه‌هایش یعنی شرکت "Isuzu" به فعالیت خودش ادامه دهد. دَن اَمَن، رئیس جنرال موتورز گفت: "امروزه ما در بازار‌های مهم صاحب امتیاز هستیم و وضعیت خوبی داریم و با قطع فعالیت در بازار‌های ضرر ده می‌توانیم به روز‌های طلایی خود برگردیم."

در حال حاضر، شرکت‌هایی مثل فورد، تویوتا، هوندا و نیسان-رنو سهم قابل توجهی از فروش را در هند به عهده دارند.

با توجه به گزارش "بخش عملیات بین الملل" جنرال موتورز، این شرکت در بازار‌های آفریقای جنوبی، خاورمیانه و چند کشور آسیایی در مجموع 838 میلیون دلار ضرر در سال 2016 متحمل شد.


مترجم خودروکار: مازیار جعفریه
منبع: Fox Business

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران