کد خبر : ۶۷۹۴
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹
«خودروکار» گزارش می‌دهد؛
موسسه بررسی امنیت خودرو نیوزلند (ANCAP) دو نسل از مدل تویوتا کرولا که متعلق به سال‌های 1998 و 2015 میلادی هستند را مورد تست قرار داد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، امروزه موسسات بررسی امنیت زیادی در سراسر جهان مشغول به فعالیت و بررسی سطح ایمنی خودرو‌ها هستند که در راس آنها موسسه EURO NCAP  قرار دارد.  

اما این بار بر خلاف همیشه این  موسسه بررسی امنیت خودرو  نیوزلند (ANCAP) است که  در اقدامی جالب به بررسی سطح ایمنی دو نسلِ خودرویی متفات در تصادفات پرداخته است و نتایج این تست از ارتقاء سطح ایمنی خودرو‌های نسل جدید نسبت به خودرو‌های قدیمی‌تر حکایت دارد.

موسسه بررسی امینت ANCAP در این تست  دو خودروی مدل تویوتا کرولا را انتخاب کرد که به ترتیب تولید سال‌های 2015  و 1998 بودند.

در تست‌های صورت گرفته توسط این موسسه، این دو مدل خودرو از جهات مختلف مورد بررسی  قرار گرفته و در برخورد  از رو به رو  این مدل متعلق به سال 2015 بود که پیروز نبرد دو نسل متفاوت از خودرو های شرکت تویوتا شد.

در نتایج بدست آمده مدل متعلق به سال 1998 از نمره 16 تنها موفق به کسب 0.4 شد و مدل متعلق به  سال 2015 با کسب نمره 12.93 پیروز این زور آزمایی بود.











مترجم خودروکار: فاضل سوری
منبع:   otostil.com     

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران