کد خبر : ۶۸۵۰
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۸
رئیس مرکز اجراییات پلیس راهور ناجا اعلام کرد
رئیس مرکز اجراییات پلیس راهور نیروی انتظامی گفت: بیشترین برخورد صورت گرفته با تخلفات برون شهری در سال گذشته مربوط به سرعت غیر مجاز است.
به گزارش خودروکار، سرهنگ احمد کرمی اسد، افزود: پس از سرعت غیرمجاز، نقص در سامانه های روشنایی و ترمز وسایل نقلیه، استفاده نکردن از کمربند ایمنی توسط راننده یا سرنشینان، همراه نداشتن مدارک توسط راننده( کارت ماشین- گواهینامه و معاینه فنی) و در نهایت سبقت غیرمجاز در راه های دوطرفه در رتبه بعدی برخورد با تخلفات برون شهری قرار گرفته اند.

وی هشدار داد: سبقت غیرمجاز در راه های دوطرفه یکی از خطرناک ترین تخلفات برون شهری و عامل اصلی تصادفات جاده ها است.

سرهنگ کرمی اسد، ادامه داد: پلیس با سبقت غیرمجاز در راه های دو طرفه که عامل اصلی تصادفات پرتلفات بوده، بیشترین برخورد را داشته است.

رئیس مرکز اجراییات پلیس راهور نیروی انتظامی گفت: در طول سال ٩٥، تخلف داخل شهری که بیشترین برخورد با آن انجام شده، ورود به محدوده طرح ترافیک بوده و بیشترین برخورد تخلف برون شهری همچنان به سرعت غیرمجاز اختصاص دارد.

کرمی اسد اضافه کرد: ورود به محدوده طرح ترافیک به خاطر توسعه سامانه ها در محدوده کلانشهرها به ویژه تهران رتبه اول برخورد با تخلفات درون شهری را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: رتبه دوم به سرعت غیرمجاز، رتبه سوم به استفاده نکردن از کمربند ایمنی توسط راننده یا سرنشینان، رتبه چهارم توقف در محل ممنوع و رتبه پنجم به توقف دوبله در معابر اختصاص پیدا کرده است.

سرهنگ کرمی اسد، اضافه کرد: رانندگان دقت کنند این تخلفات جلوگیری از انضباط ترافیکی و انسداد معابر درون شهری را ایجاد می کند.


انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران