کد خبر : ۶۸۶۲
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۸
«خودروکار» بررسی کرد؛
در شرایطی که بنا بود قرارداد سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) و رنو طی هفته گذشته به امضای طرفین برسد، یک منبع آگاه با اشاره به امضا نشدن این قرارداد، از وجود چند مشکل نسبتا جزئی در این مورد خبر داد. ایدرو و رنو پاییز سال گذشته با یکدیگر تفاهم نامه همکاری مشترک امضا کردند، اما تا به امروز تفاهم نامه موردنظر به قرارداد تبدیل نشده است.
به گزارش خبرنگار خودروکار، هفته گذشته برخی مدیران ارشد رنو با حضور در سازمان گسترش، به مذاکره بر سر موارد اختلاف باقیمانده پرداختند تا بتوانند تفاهم نامه همکاری مشترک خود را به قرارداد تبدیل کنند.

اگرچه مسوولان سازمان گسترش تمایل زیادی به امضای قرارداد رنو داشته و یک منبع آگاه در این سازمان نیز از احتمال بالای امضای آن طی هفته گذشته صحبت به میان آورده بود، با این حال این اتفاق رخ نداد.

در این مورد یک منبع موثق تاکید کرد که مذاکرات ایدرو و رنو در مراحل پایانی قرار داشته مشکل خاص و لاینحلی در این مورد وجود ندارد. او با بیان اینکه مذاکرات نسبتا مثبتی طی هفته گذشته بین مسوولان رنو و سازمان گسترش انجام شده، می گوید:یکی دو مشکل کوچک وجود دارد که وجود آنها اجازه نداد تفاهم نامه همکاری مشترک رنو و ایدرو به قرارداد تبدیل شود.

به گفته این منبع موثق، در امضا شدن قرارداد رنو تردیدی وجود ندارد، با این حال باید یکی دو مورد مشکل جزئی باقیمانده نیز حل شود تا دیگر مانعی بر سر راه آن وجود نداشته باشد.

او این را هم گفت که به احتمال فراوان، امضای قرارداد رنو و سازمان گسترش به تابستان موکول خواهد شد.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران