کد خبر : ۶۹۰۱
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴
خودروکار گزارش می دهد
نگین خودرو آفتاب به عنوان یک لیزینگ غیرقانونی مشکلاتی را برای مشتریان خود ایجاد کرده که طبق آخرین اخبار مراجع قضایی در حال بررسی اموال شرکت و صاحبان است تا سرمایه مالباختگان را بازگرداند.
به گزارش خبرنگار خودروکار، در سال‌های اخیر به واسطه کاهش قدرت خرید مردم، شرکت‌های تولیدکننده و واردکننده خودرو طرح‌های پیش فروش، فروش اعتباری و فروش نقد و اقساط را برای محصولات خود طراحی کرده‌اند که در کنار آن‌ها شرکت‌های لیزینگ به این مسیر وارد شده‌اند.

اما به دلیل برخی بی ملاحظگی‌های افراد و مسئولان افراد سودجو از فضای حاکم بر اقتصاد چند سال گذشته استفاده کردند و با ایجاد شرکت‌های لیزینگ غیرمجاز یا شرکت‌هایی بدون پشتوانه مالی قوی با دریافت پول از مردم عملاً مسیر غلطی را در پیش گرفتند که در نهایت موجب از بین رفتن اعتماد مردم و ایجاد مشکلاتی برای اقتصاد و جامعه شد.

در حال حاضر لیزینگ نگین خودرو آفتاب که نامی مشابه نام نماینده رسمی رنو در ایران دارد، مشکلاتی را برای مشتریان ایجاد کرده و از حدود دو سال گذشته مدیریت این لیزینگ بازداشت شده تا در صورت وصول اموال این شخص مطالبات مشتریان شرکت پرداخت شود.

در این رابطه یکی از مالباختگان به خودروکار گفت: از حدود دو سال گذشته مدیریت این لیزینگ در بازداشت به سر می‌برد و هنوز پاسخ دقیقی به مالباختگان اعلام نشده است.

مهربان افزود: سال 1391 برای خرید یک سمند از این شرکت مبلغ هشت میلیون تومان پرداخت کردم که تا به امروز مبلغی از این پول بازنگشته است.

او تاکید کرد: از مالباختگان شماره حساب گرفته اند تا در صورت وصول اموال مدیریت نگین خودرو آفتاب سرمایه مالباختگان وصول شود.

لازم به ذکر است این لیزینگ هیچ ارتباطی با شرکت معتبر نگین خودرو که به عنوان نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران فعالیت دارد نداشته و ندارد.


انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران