کد خبر : ۶۹۰۹
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۸
«خودروکار» بررسی کرد؛
لکسوس RX200t از جمله خودرو‌هایی است که با توجه به ویژگی‌های ظاهری و فنی خود توانسته یکی از بهترین‌های کلاس خود باشد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، سال پیش RX200t در حالی معرفی شد که سیستم تعلیق آن به منظور یک رانندگی لذت بخش‌تر کاملا تغییر کرده بود اما این در حالی بود که با وجود تمامی تغییرات مثبت، هنوز پورشه کاین یک سر و گردن از آن بالاتر بود.



این خودرو دارای یک موتور دو لیتری چهار سیلندر توربو است که در دور موتور 350 نیوتون بر متر قدرتی معادل 235 اسب بخار تولید می‌کند. این خودرو همانطور که باید از سیستم دو دیفرانسیل (4WD) بهره‌مند است و با داشتن یک جعبه دنده اتوماتیک شش سرعته می‌تواند صفر تا صد را در 9.5 ثانیه پر کند.



بر خلاف خودرو‌هایی مانند ب ام و X5 یا آئودی Q7، این مدل هفت سرنشینه نیست و تنها پنج نفر در آن جای می‌گیرند؛ این در حالی است که فضا پا برای سر نشینان عقب و حجم صندوق (924 لیتر) نیز چنگی به دل نمی‌زند.



طراحی بدنه این سامورایی هیچ چیزی کم و کسر ندارد و شباهت بسیاری به طرح‌های اوریگامی ژاپنی دارد. از ویژگی‌های قابل توجه اتاق این خودرو می‌توان به صفحه نمایش بزرگی که به وسیله چیزی مانند موس کامپیوتر کنترل می‌شود و طراحی شیک داشبورد و کنسول میانی اشاره کرد.



از ویژگی‌های دیگر لکسوس می‌توان به صندلی‌های RX200t بسیار راحت و لوکس آن اشاره کرد که سرنشین در هنگام نشستن بر روی آن‌ها حسی فوق العاده را تجربه می‌کند. فرمان این خودرو هم در چند حالت مختلف قابل تنظیم است و هیچ بهانه‌ای برای راننده باقی نمی‌گذارد.

قیمت این خودرو 48 هزار و 995 دلار است.


مترجم خودروکار: مازیار جعفریه
منبع: Car and Driver

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران