کد خبر : ۶۹۱۵
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶
«خودروکار» گزارش می دهد؛
یک مهندس ترکیه ای موتور سیکلت تماما چوبی ساخته شده توسط خود را در نمایشگاه صنایع چوبی ترکیه به معرض نمایش گذاشت تا به جذاب ترین محصول این نمایشگاه تبدیل شود.
به گزارش خبرنگار خودروکار، مهندس مکانیک ترکیه ای موتور ساخته شده از چوب خود ،که بیش از بیش از دو هزار قطعه چوب در آن بکار رفته است ، را در هفتمین  نمایشگاه محصولات چوبی شهر قَسطَمونی ترکیه به معرض نمایش گذاشت تا به جذاب ترین محصول  این نمایشگاه تبدیل شده باشد.



اوزجان که 44 سال سن دارد برای ساخت موتور سیکلت تماما چوبی در ابعاد موتور سیکلت های واقعی  سه سال وقت صرف کرده است و این برای دومین بار است که این موتور سیکلت چوبی را به نمایشگاه محصولات چوبی شهر  قَسطَمونی ترکیه می آورد.


عملی کردن ایده ی  ساخت موتور سیکلت چوبی چهار  سال پیش بود که توسط این مهندس ترکیه ای آغاز شد و  از این موتور سیکلت در سال گذشته  برای نخستین بار  در همین نمایشگاه رونمایی به عمل آمده بود.



حال شاهد حضور دوباره ی این موتور سیکلت چوبی ساخت ترکیه  در نمایشگاه صنایع چوبی  شهر قَسطَمونی هستیم تا به گفته ی خالق این موتور سیکلت، فرصت مجدد برای کسانی که در دوره ی قبل موفق به مشاهده ی آن نشده اند  فراهم آمده باشد.

این مهندس مکانیک ترکیه ای با وجود پیشنهاد های هنگفت برای خرید  موتور سیکلت تماما چوبی اش ، بخاطر مشقت هایی که برای ساخت آن کشیده است تمایلی به فروش موتورسیکت خاص خود نشان نداده است.








مترجم خودروکار: فاضل سوری
منبع: otohaber.com.tr

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران