کد خبر : ۶۹۳۶
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵
«خودروکار» بررسی کرد؛
امروزه بازار کراس اوورها به دلیل وجود تنوع زیاد اشباع شده اما رنو کپچر یکی از مدل‌هایی است که در این کلاس از خودرو‌ها حرفی برای گفتن دارد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، به دلیل اشباع بازار کراس اوورها رنو سعی و تلاش بسیاری کرده تا کپچر را طوری طراحی کند که در این میان کاملا به چشم بیاید و تقریبا هم موفق بوده است.



در فیس لیفت جدید کپچر، چراغ‌های عقب و جلو به طور کامل LED شدند و جلو پنجره آن نیز کمی بزرگ‌تر شده است. یکی از ویژگی‌های جدید و قابل توجه سقف پانورامیک است که حس بسیار خوبی به سرنشینان می‌دهد.



این خودرو دارای دو پیشرانه بنزینی و دیزلی است. پیشرانه بنزینی دارای دو نوع  1.5 و 0.9 لیتری توربوشارژ و مدل دیزلی 1.6 لیتری است و این در حالی است که بسیاری عقیده دارند پیشرانه 0.9 لیتری بنزینی دارای قدرت کافی برای یک کراس اوور نیست.



شاسی "کپچر" و "کلیو" یکسان است اما فضای پای سرنشینان عقب نسبت به کلیو به طرز قابل توجهی بیشتر است. از نکات مثبت کپچر جدید اضافه شدن سیستم پارک اتوماتیک، سیستم صوتی "Bose" و "Android Auto" است.

سواری این خودرو بسیار نرم و قابل قبول است و می‌توان از رانندگی با آن لذت برد و کارشناسان بر این عقیده هستند که از نظر کیفی کپچر یک سر و گردن از پژو "2008" بالاتر است.

قیمت پایه این خودرو 15 هزار و 355 دلار و قیمت مدل فول آپشن 23 هزار دلار است.


مترجم خودروکار: مازیار جعفریه
منبع: AutoExpress

انتهای پیام/
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
Reza
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۲۲:۲۷
0
0
با سلام و ممنون از کانال بسیار خوب و مفید شما بنده به شخصه خیلی خیلی از کانال شما بهره مند شدم
از شما خواهش میکنم یک بررسی کامل و جامع در خصوص پیشرانه هایی که توربو شارژر دارند انجام دهید و بررسی فرمایید ایا دانش لازم جهت تعمیر انها وجود دارو و هزینه ان به چه میزانی خواهد بود
با تشکر
مدیر پایگاه با سلام و عرض ادب

ممنون از محبت شما
موضوع درخواستی شما در اسرع وقت در سایت و کانال تلگرام خودروکار منتشر خواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران