کد خبر : ۷۰۲۵
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲
خودروکار گزارش می دهد؛
شرکت عظیم خودرو که توانسته بود در ماههای گذشته مدیران با سابقه صنعت خودرو را از شرکتهای مختلف جذب کند، حالا برخی از این مدیران را در کنار خود ندارد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، شرکت عظیم خودرو توانسته بود با استخدام مدیران با سابقه صنعت خودرو از شرکتهای مختلف، سرو سامانی به وضعیت فروش و خدمات پس از فروش شرکت خود بدهد و نیم نگاهی هم به آینده برای تولید خودرو داشته باشد اما حالا برخی از مدیران ارشد این شرکت با مجموعه خداحافظی کرده و از عظیم خودرو جدا شدند.

در بین افراد سرشناسی که با مجموعه عظیم خودرو در حال همکاری بودند می توان به سروش، مدیرعامل اسبق گروه بهمن، محمدرضا بابایی، مدیرعامل اسبق ایساکو و مزدا یدک، رادین پیمانفر، مدیرعامل خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو و دیگر مدیران با سابقه در این حوزه اشاره کرد که تنها بعد از چند ماه، همکاری خود با عظیم خودرو را به اتمام رساندند و از آن مجموعه جدا شدند.

گفته می شد عظیم خودرو قصد داشت با خرید یکی از خودروسازی های کوچک و قدیمی کشور، خط مونتاژ برخی خودروها از جمله محصولات پروتون را در ایران راه اندازی کند اما مشکلات در اقساط و خرید این خودروساز باعث شد عملا این شرکت به برنامه تولید نرسد و ستاره هایی را که در آسمان شرکت خود جمع کرده بود بعد از چند ماه همکاری از دست بدهد.


انتهای پیام/


نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران