کد خبر : ۷۰۵۷
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱
«خودروکار» بررسی کرد؛
سئات تولِدو که یکی از جدیدترین خودروهای ثبت سفارش شده از سوی نماینده مجاز برای ورود به ایران است، موفقیت نسبتا خوبی را در میان هم‌رده‌های اروپایی خود کسب کرده است.
به گزارش خبرنگار خودروکار، سئات تولِدو یکی از محصولات موفق این خودروساز اسپانیایی است که بسیار ارزان و کمی بزرگ‌تر از فولکس واگن گُلف است.

پیشرانه، آلایندگی و رانندگی
پیشرانه این اسپانیایی تازه وارد دو مدل دارد که یکی 1.2 لیتری و دیگری 1.4 لیتری است و میزان آلایندگی آن‌ها به ترتیب 104 و 119 گرم در هر کیلومتر است. رانندگی با این خودرو هیجان آنچنانی ندارد اما یکی از نکات قابل توجه راحتی راننده هنگام رانندگی است.




طراحی و تکنولوژی

طراحی بدنه این خودرو چنگی به دل نمی‌زند و نقطه قوت محسوب نمی‌شود و می‌توان گفت که نسخه کمی مدرن‌تر اشکودا "راپید" است. بر روی فرمان مانند تمامی خودروهای جدید دکمه‌هایی برای کنترل سیستم صوتی وجود دارد و در کل داشبورد و کنسول میانی دارای طراحی بسیار ساده است.




کارایی، راحتی و فضای داخل اتاق

به لطف طراحی اتاق بسیار خوب، برای تمامی سرنشینان فضای کافی وجود دارد به طوری که حتی اگر سرنشینان جلو صندلی‌های خود به سمت عقب بخوابانند باز هم فضای پای کافی برای سرنشینان عقب وجود دارد. در کل فضای اتاق این خودرو حتی بیشتر از فولکس واگن گُلف است که این امر یکی از نکات قابل توجه است.




ایمنی

در فهرستی که سال 2013 توسط یکی از موسسات ایمنی خودرو ارائه شد، سئات در رتبه 27 قرار داشت که اصلا شروع خوبی نبود اما به مرور زمان خودش را در این فهرست بالا کشید. تولِدو 2016 توانست در آزمایشات ایمنی موسسه Euro NCAP به لطف سیستم‌های ترمز ABS، سیستم پایداری الکترونیکی و کیسه‌های هوا، پنج ستاره ایمنی را بدست بیاورد.






مترجم خودروکار: مازیار جعفریه
منبع: AutoExpress

 انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران