کد خبر : ۷۰۶۳
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۴
شرکت ایرتویا شرایط فروش جدید محصولات خود را به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان اعلام کرده است. این بخشنامه که با نام "هرخرید، یک امید" درنظر گرفته شده است شامل تمام محصولات این شرکت می باشد.
به گزارش خودروکار، شرکت ایرتویا که همواره فعالیت های خیرخواهانه را در راس محورهای ارزشی خود قرار داده و همانطور که از قبل فعالیت هایی در راستای مسئولیت اجتماعی انجام داده است، اینبار نیز مانند سال گذشته به مناسبت ماه مبارک رمضان طرح "هرخرید، یک امید" را به جهت حمایت از کودکان مبتلا به سرطان اجرا نموده است.

در این طرح به ازای هر خرید مشتریان از محصولات تویوتا و لکسوس، شرکت ایرتویا هزینه یک ماهِ درمان یک کودک وابسته به موسسه خیریه محک را متقبل می شود. در بخشنامه جدید، خریداران محترم می توانند خودروی تویوتا پریوس را در دو تیپ C و3 با شرایط متنوع شامل نقدی و اقساطی تهیه نمایند.



خریداران تویوتا پریوس علاوه بر بهرمندی از تخفیف ۴ میلیون تومانی در خرید نقدی، دوسال سرویس دوره ای رایگان برایشان درنظر گرفته می‌شود. البته استفاده رایگان ۲ ساله از این سرویس تنها برای خریداران نقدی امکان پذیر است. سرویس‌های رایگان شامل سرویس اولیه ۱۰۰۰ کیلومتر و ۸ سرویس دوره ای حداکثر تا کارکرد ۴۰۰۰۰ کیلومتر می باشد. همچنین در این طرح خریداران می‌توانند از تسهیلات ۶۰ میلیون تومانی بدون بهره با بازپرداخت ۱۵ ماهه و یا تسهیلات ۸۰ میلیون تومانی با کارمزد ۱۵% با بازپرداخت ۲۴ ماهه برای هر دو تیپ خودروی پریوس استفاده کنند. ضمن اینکه به جهت تسهیل در شرایط خرید بدون بهره، تاریخ اولین قسط، سه ماه پس از انعقاد قرار داد درنظر گرفته می‌شود.

تویوتا راوفور تیپ T3-E نیز دارای یکسال بیمه بدنه رایگان (خرید نقدی) است. ضمن آنکه تسهیلات ۶۵ و ۸۰ میلیون تومانی به ترتیب با باز پرداخت ۱۰ و ۲۴ ماهه برای این مدل درنظر گرفته شده است.



درطرح "هرخرید، یک امید" لکسوس NX با شرایط جدیدی به فروش می‌رسد. مدل‌های ۲۰۱۷ لکسوس NX200 SPT2 و NX300 C با تسهیلات ۹۰ میلیون تومان بدون بهره و بازپرداخت ۱۲ ماهه و یا یکسال بیمه بدنه رایگان (خرید نقدی) بفروش می‌رسد. همچنین در فروش ویژه مدل ۲۰۱۷ لکسوس NX300 EU FP6 تسهیلات ۶۰ میلیون تومانی بدون بهره با بازپرداخت ۶ ماهه و یا بیمه بدنه یک ساله رایگان (خرید نقدی) در نظر گرفته شده است. همچنین برای این خودرو مطابق روال سابق امکان بهره مندی از تسهیلات ۱۲۰ میلیون تومانی با بازپرداخت ۱۲ ماهه نیز فراهم است.



در شرایط فروش مشارکتی لکسوس NX200t نیز مشتریان باتوجه به شرایط خرید خود از تخفیف ۶،۵ و ۷ میلیون تومانی بهرمند خواهند شد.



انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران