کد خبر : ۷۰۷۲
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷
در نشست خبری ایرتویا مطرح شد
معاون خدمات پس از فروش ایرتویا از کسب جایزه تعالی رضایتمندی مشتریان این شرکت از تویوتا ژاپن را خبر داد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، هادی سرهنگی، مدیرخدمات پس از فروش ایرتویا، گفت: در سال ٢٠١٦ میلادی این شرکت جایزه تعالی رضایتمندی مشتریان تویوتا در سطح جهانی را برای هفتمین سال پیاپی از آن خود کرد.

او افزود: همچنین در ارزیابی‌های انجام شده در کشور، ایرتویا در طول سال ١٣٩٥ رتبه یک رضایتمندی مشتری را برای سومین دوره پیاپی از سازمان isqi دریافت کرده است.

سرهنگی در پاسخ به این سوال که آیا از حجم واردات شخصی خودرو بدون نظارت نمایندگی مادر کاهش یافته است، گفت: از حجم واردات شخصی خودرو کاهش یافته و این مورد عاملی شده تا خطرات و مشکلات احتمالی از دستکاری افراد متفرقه به شدت کاهش یافته است.

مدیر خدمات پس از فروش ایرتویا در رابطه با قیمت قطعات یدکی یادآور شد: در سال گذشته قیمت لوازم یدکی محصولات تویوتا نسبت به سال ماقبل ١٣ تا ١٥ درصد کاهش را تجربه کرده که این موضوع به واسطه تغییر منبع تامین است.

او تاکید کرد: سه دسته بندی برای قطعات مصرفی خودرو وجود دارد که از آن‌ها می‌توان به قطعات پرمصرف، میزان مصرف متوسط و کم مصرف اشاره کرد.

سرهنگی افزود: میزان تامین و انبارداری قطعات پرمصرف ٩٥ تا ٩٨ درصد و قطعات میان مصرف ٨٠ درصد است که قطعات کم مصرف به سرعت در بازار تامین می‌شود و این در حالی است که بیش از ٨٨ درصد قطعات در انبار موجود است.

معاون خدمات پس از فروش ایرتویا در رابطه با خودروهای هیبریدی گفت: دو سال قبل از ورود اولین خودرو هیبریدی تویوتا، آموزش های مرتبط با این خودرو آغاز شد و در حال حاضر رایزنی هایی با موسسات آموزشی دولتی همچون دانشگاه های کشور برای ارتقا ظرفیت علمی دانشجویان و علاقمندان به صنعت خودرو انجام شده است.

او با بیان اینکه تنها چهار دوره آموزشی برای آشنایی آتش نشان ها با ودروهای هیبریدی برگزار شده است، یادآور شد: 30 نمایندگی فعال ممتاز ایرتویا در ایران فعال است که این میزان تا پایان سال به 46 واحد افزایش خواهد یافت.

سرهنگی بیان کرد: مشتریان ایرتویا می توانند به صورت اینترنتی درخواست قطعه، ثبت زمان حضور در نمایندگی، بررسی سوابق گذشته خودرو و دیگر موارد را انجام دهند.

معاون خدمات پس از فروش ایرتویا با بیان اینکه عمر مفید باتری خودروهای هیبرید بیش از 10 سال است، گفت: خوردوهای هیبریدی تویوتا و لکسوس تمام آزمون های قابل قبول را به خوبی پشت سر گذاشته اند و راه به خیابان های ایران پیدا کرده اند.

او در پاسخ به این سوال که هولوگرام نانو برای قطعات یدکی چه زمانی اجرایی می شود، خاطرنشان کرد: در حال حاضر شرایط اولیه هولوگرام نانو انجام شده و تا دو ماه آینده راه اندازی خواهد شد که این موضوع برای قطعات یدکی شرکت ایرتویا انجام شده و دارای شش ماه خدمات تعویض رایگان خواهند بود.

سرهنگی در رابطه با خدمات پس از فروش خودروهای تویوتا و لکسوسی که به صورت شخصی به کشور وارد می شوند، گفت: تمام خودروهای تویوتا دارای خدمات پس از فروش دو سال و 40 هزار کیلومتر هستند که اگر به صورت شرکتی به کشور وارد شده باشند این میزان 5 سال و 150 هزار کیلومتر یا 5 سال و 200 هزار کیلومتر است که در حال حاضر شرکت خدمات پس از فروش خود را با دریافت هزینه به خودروهای واردات شخصی عرضه نمی کند.

همچنین در این نشست خبری فرزاد صالحی مدیر بازاریابی شرکت ایرتویا با بیان اینکه خودرو پریوس هیبریدی در دو سال و 40 هزار کیلومتر ابتدایی کار کرد خود در فروش نقدی از سرویس های کاملا رایگان بهره مند است، گفت: تمرکز فروش و ارائه خدمات پس از فروش ایرتویا تنها معطوف به تهران نیست و فعالیت های قابل توجهی همچون تست درایو و ایجاد نمایندگی های فروش و پس از فروش در شهرستان های مختلف انجام شده است.

او در رابطه با ورود دو خودرو جدید تویوتا CH-R و لکسوس RX به ایران گفت: خودرو CH-R در اواسط تابستان در 4 مدل و کف قیمتی کمتر از 200 میلیون تومان به بازار عرضه خواهد شد.

صالحی افزود: خودرو لکسوس RX مراحل اداری خود را پشت سر می گذارد و پیش بینی می شود استقبال چشمگیری از این خودرو خواهد شد و دیگر محصولات نمایش داده شده در نمایشگاه خودرو به تدریج به خیابان های ایران می آیند.

مدیربازاریابی ایرتویا تاکید کرد: اعتقاد بر آن است که خودرو RX بر بازار NX تاثیر قابل توجهی نداشته باشد و حدود قیمتی این دو محصول 100 میلیون تفاوت دارد.

او در انتها از انجام مراحل پلاک گذاری تعداد انگشت شماری خودرو کمری ساخت آمریکا که در گذشته وارد شده بود و پلاک گذاری آن ها متوقف شده بود، خبر داد.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران