کد خبر : ۷۲۷۶
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸
با هدف تحقق شعار اقتصاد مقاومتی صورت می گیرد
در حالی که انتظار می رود بازار خودرو ایران در پسابرجام با جذابیت های بیشتری همراه باشد، خودروسازان کرمانی در تلاش هستند تا سهم بیشتر از بازار خودروهای کمتر از 50 میلیون تومان را در اختیار داشته باشند.
به گزارش خودروکار، این رویکرد در حالی دنبال می شود که دو موضوع مهم کیفیت و ارزان بودن نیز مورد توجه شرکت های زیرمجموعه گروه خودروسازی کرمان قرار گرفته که در کنار داخلی سازی، تحقق اهداف کلان کشور در حوزه اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال را نیز دنبال می کند.

همکاری شرکت خودروسازی جیلی با شرکت خودروسازان بم نیز در همین راستا شکل گرفته و این دو شرکت تلاش کرده اند تا در اولین تجربه همکاری، یک خودرو اتوماتیک باکیفیت و ارزان قیمت را برای بازار ایران در نظر بگیرند و عرضه آن را با قیمت 47 میلیون و 800هزارتومان را آغاز کنند.


در شرایطی که با توجه به افزایش معضلات ترافیکی شهرهای ایران، تقاضا برای خرید خودروهای اتوماتیک افزایش یافته عرضه خودرو اتوماتیک جیلی GC6 از سوی شرکت خودروسازان راین، رقابت اتوماتیک ها در این محدوده قیمتی را دیدنی تر خواهد کرد.



شرکت خودروسازان بم از روز شنبه 20 خردادماه پیش فروش این خودرو را در سراسر کشور آغاز خواهد کرد و با توجه به تعیین قیمت معقول و منطقی برای این خودرو و هم چنین امکانات و ظرفیت های آن، شروع مناسبی را برای این شرکت خودروسازی در بازار ایران رقم خواهد زد.


این درحالی است که شرکت خودروسازی جیلی نیز طی سالهای اخیر به واسطه در اختیار گرفتن مالکیت برندهایی مانند ولوو، پروتون و لینک اندکو در کانون توجه خودروسازان بزرگ جهان نیز قرار گرفته و توانسته است چندین گام جلوتر از دیگر رقبای هموطن خود حرکت کند.


انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران