کد خبر : ۷۲۹۶
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹
نگین خودرو، نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران دور جدید فروش شاسی‌بلند محبوب خود، کولئوس را این بار در مدل‌های 2018 و با قیمت قطعی و پرداخت چند مرحله‌ای آغاز کرد.
به گزارش خودروکار، به دنبال استقبال علاقه‌مندان از دور نخست فروش رنو کولئوس، دور جدید فروش این خودرو شاسی‌بلند این بار در مدل‌های 2018 و با قیمت قطعی 218 میلیون تومان آغاز شده است تا این خودرو همچنان با قیمتی رقابتی، حضوری قدرتمند در بازار شاسی‌بلند‌های ایران داشته باشد.

بر اساس اعلام نگین خودرو، در شرایط فروش جدید رنو کولئوس، این خودرو با قیمت قطعی 218 میلیون تومان و با مدل 2018 به فروش می رسد و به این ترتیب نگین خودرو نخستین شرکتی است که فروش مدل‌های 2018 را آغاز کرده است. برای خرید این خودرو می‌توانید با پیش‌پرداخت 70 میلیون تومان اقدام کنید و پرداخت‌های بعدی طی دو چک 30 و 60 روزه هر یک به مبلغ 20میلیون تومان پرداخت خواهد شد. سود مشارکت خریداران این خودرو در طرح فروش ویژه نگین خودرو 16درصد و سود انصراف 14درصد تعیین شده است و تحویل خودروها 90 روزه خواهد بود.



برای اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید به وبسایت نگین خودرو به آدرس www.neginkhodro.com و یا شبکه نمایندگی‌های این شرکت مراجعه کنید.





انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران