کد خبر : ۷۳۰۹
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵
«خودروکار» بررسی کرد؛
شرکت خودروسازی آلفا رومئو پس از سال‌ها از جدیدترین نسل مدل "جولیا" رونمایی کرد؛ این خودرو نه تنها به خاطر قدرت، بلکه به خاطر ایمنی بسیار بالا، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.
به گزارش خبرنگار خودروکار، آلفا رومئو "جولیا" یک سدان تمام عیار ایتالیایی است که با خودروهایی مانند ب ام و سری 3، مرسدس بنز کلاس C و لکسوس IS رقابت می‌کند. پیش از بررسی مشخصات فنی این خودرو باید گفته شود که این خودرو توانسته تست‌های ایمنی موسسه Euro NCAP را با موفقیت پشت سر بگذارد و با کسب نمره 98 درصد، لقب ایمن‌ترین سدان حال حاضر دنیا را به خود اختصاص دهد.



این خودرو در دو مدل 2 لیتری چهار سیلندر و 2.9 لیتری شش سیلندر عرضه می‌شود که به ترتیب 280 و 505 اسب بخار نیرو تولید می‌کنند و یک جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک دارد. مدل 2.9 لیتری می‌تواند در 3.9 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد.



این خودرو دارای هشت کیسه هوا، دوربین دید عقب و سنسور دنده عقب، ترمز اضطراری، سیستم ضد لغزش و پایداری الکترونیکی است. به لطف تمامی این امکانات و همچنین بدنه بسیار قوی این خودرو توانست پنج ستاره ایمنی را کسب کند.



در مقایسه‌‌ای که  مجله "Motor Trend" میان سدان‌های سال 2017 انجام داد، آلفا رومئو جولیا به دلیل داشتن قدرت کافی، هندلینگ خوب، وزن مناسب، شتاب خوب و مصرف سوخت عالی، عنوان بهترین سدان سال را به خودش اختصاص داد.






مترجم خودروکار: مازیار جعفریه
منبع: Motor Trend

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران