کد خبر : ۷۳۴۹
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷
«خودروکار» گزارش می‌دهد؛
شرکت خودروسازی فولکس واگن به دنبال استخدام مجدد مدیر عامل شرکت اوپل است تا سُکان هدایت برند "آئودی" را به دست او بسپارد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، احتمال اینکه کارل توماس نیومن، مدیر عامل کنونی اوپل، پس از واگذاری این شرکت خودروسازی به گروه PSA فرانسه به شرکت فولکس واگن بپیوندد، بسیار زیاد است.

بر اساس آخرین گزارش‌ها مقامات فولکس واگن به صورت غیر رسمی در حال مذاکره با نیومن هستند و این در حالی است که او تا سال 2013 در این شرکت خودروسازی کار می‌کرد و از آن سال به بعد به اوپل پیوست.

بر اساس گزارش‌های رسیده از طرف منابع موثق به خبرگزاری رویترز، هیچ کدام از این دو شرکت حاضر به اظهار نظر در این رابطه نشدند. از طرفی به دلیل آشکار شدن تقلب آئودی در تست آلایندگی خودروهای خود، فشار بسیار زیادی بر فولکس واگن در راستای پیدا کردن جایگزین مناسب برای مدیر عامل آئودی وارد شده است.

نیومن اعلام کرده است طی جلسه‌ای در تاریخ 22 ژوئن امسال موضع خودش را اعلام خواهد کرد و خواهد گفت که قصد دارد برود یا بماند و این در حالیست که او گفت: "تصمیم دارم تا زمان فروش کامل اوپل به گروه خودروسازی PSA فرانسه در اوپل بمانم."

اوپل ابتدای این هفته اعلام کرد که به احتمال بسیار زیاد قرار داد 2.2 میلیارد یورویی بین جنرال موتورز و PSA امضا شده و اوپل رسما به این شرکت فرانسوی واگذار می‌شود.



مترجم خودروکار: مازیار جعفریه
منبع: رویترز

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران