کد خبر : ۷۳۷
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۵
هر سال تعداد زیادی کراس‌اوور لوکس توسط برندهای خودروسازی به دنیا معرفی می‌شوند و شناخت بهترین مدل در بین آنها که بتواند اعتماد خریدار را جلب کند کمی دشوار است.
به گزارش خودروکار، موسسه بررسی کیفیت و استاندارد جهانی با تحقیق و مطالعه سالانه بر روی کراس‌اوورهای لوکس، بهترین مدل‌ها را از لحاظ ایمنی و کیفیت سنجیده است.

این گزارش که به وسیله سازمان J.D. Power منتشر شده، به‌دلیل بررسی دقیق، بسیار قابل استناد است. بررسی انجام شده در این گزارش بر مبنای خودروهای کراس‌اوور لوکسی بوده که قیمتی بیشتر از ۶۰.۰۰۰ دلار دارند. مدل‌ها بر اساس حروف الفبا چیدمان شده‌اند و رتبه‌بندی در این گزارش مطرح نبوده است و فقط برای آشنایی شما با بهترین مدل‌ها از لحاظ کیفیت، این گزارش تهیه شده است.

بی‌ام‌ و X6 مدل ۲۰۱۶

2015_bmw_x6_xdrive50i_p90151826_720_2

همانند مدل X5، بی‌ام‌و X6 نیز چهره‌ای جسورانه و خشن دارد که کمی‌هم طراحی آن بحث برانگیز بوده و به عقیده برخی از کارشناسان ظاهر این خودرو جلف و زننده است، اما درون کابین شرایط کاملا متفاوت است و این یک خودرو رویایی محسوب می‌شود. بی‌ام‌و برای مدل استاندارد از یک پیشرانه توربوشارژ ۶ سیلندر استفاده کرده، اما یک پیشرانه هشت‌سیلندر با ۲ توربوشارژر به عنوان پکیج M برای X6 درنظر گرفته شده است. تمام مدل‌ها نیز مجهز به سیستم چهارچرخ متحرک هستند.

اینفینیتی QX80 مدل ۲۰۱۶

The 2016 QX80 is offered in three models: QX80, QX80 AWD and QX80 AWD Limited – the most premium SUV ever offered by the brand.

یک نسخه لوکس از نیسان پاترول، که در کل جهان به‌خصوص ایالات متحده آمریکا طرفداران خود را دارد. QX80 یک شاسی‌بلند بزرگ سایز با ظرفیت گنجایش ۷ نفر، یک انتخاب لوکس محسوب می‌شود. یک موتور V8 با حجم ۵.۶ لیتر به صورت استاندارد در این خودرو قرار داده شده است.

لکسوس LX مدل ۲۰۱۶

2016_lexus_lx_570_013_720

یک تویوتا لندکروزر با نشانه‌های طراحی ظاهری لکسوس. LX 570 با گنجایش ۷ نفر، مجهز به پیشرانه ۵.۷ لیتری ۸ سیلندر، با سیستم چهارچرخ متحرک است. این مدل که از بدنه‌ای مشابه لندکروزر بهره می‌برد، طرفداران زیادی را به‌خود اختصاص داده و باعث شده برخی از علاقه‌مندان به لندکروزر به این خودرو تمایل پیدا کنند.

لینکلن نویگیتور مدل ۲۰۱۶

The Lincoln Navigator has been named one of The Car Book’s 2015 Best Bets – the only large premium utility to achieve this honor.

لینکلن نویگیتور به‌عنوان یک شاسی‌بلند بزرگ سایز، بسیار مورد توجه قرار گرفته و از طراحی مجلل و امکانات رفاهی لوکس بهره می‌برد. این خودرو گنجایش ۸ نفر را دارد و با سیستم تعلیق منحصربه‌فرد، سواری فوق‌العاده را برای سرنشینان فراهم می‌کند. نسخه استاندارد نویگیتور مجهز به پیشرانه هشت سیلندر توئین‌توربو با سیستم چهارچرخ متحرک است.

مرسدس‌بنز کلاس G مدل ۲۰۱۶

MY2016 G-Class (Euro Spec)

یک خودرو بی‌رحم از مرسدس که شما را یاد خودروهای نظامی آلمانی خواهد انداخت. این سری از خودروهای مرسدس بنز با طیف گسترده‌ای از موتورها عرضه شده است که موتور V8 بی‌توربو قدرت فوق‌العاده‌ای را به چرخ‌های این خودروها متقل خواهد کرد.

نوع ظاهر این خودروها به‌شکلی طراحی شده که کمتر شبیه به‌خودروهای لوکسی است که شما دوست دارید با آن به رستوران‌ها و جشن‌ها بروید و بیشتر شبیه به خودروهای جاده‌ای هستند.

پورشه کاین مدل ۲۰۱۶

porsche_cayenne_turbo_p14_0599_a4_rgb_crop_720_0

کاین علاوه بر یک خودروی لوکس، یک خودروی ۵ نفره اسپرت نیز شناخته می‌شود. پورشه، برای کاین طیف گسترده‌ای از پیشرانه‌ها و سطح تجهیزات را در نظر گرفته است.

تویوتا لندکروزر ۲۰۱۶

2016_toyota_land_cruiser_35_720_0

تویوتا لندکروزر همیشه به‌عنوان یک خودرو بزرگ‌سایز بر سر زبان‌ها بوده که چهره آن نیز بسیار جذاب و دوست‌داشتنی است. تویوتا با پیشرانه  V8 با خروجی ۳۸۱ اسب‌بخار و ۵۴۳.۶ نیوتون متر به بازار آمریکا عرضه شده است. همچنین سیستم منحصربه‌فرد چهارچرخ متحرک لندکروزر از طریق دیفرانسیل لغزش محدود قدرت را به‌صورت ۶۰/۴۰ بین محورهای جلو/عقب تقسیم می‌کند.



منبع: دنیای ماشین


انتهای پیام/


نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران