کد خبر : ۷۳۹۹
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴
نمایشگاه خودرو فرانکفورت(1)
شرکت ب ام و خودروی جدید «BMW X7 Konsept»، که بزرگترین شاسی بلند تاریخ این شرکت محسوب می‌شود، را مهیای حضور در نمایشگاه بین المللی خودرو فرانکفورت می‌کند.
به گزارش خبرنگار خودروکار، شرکت ب ام و جهت گسترش خودرو‌های کلاس شاسی بلند خود، از مدلی جدید در نمایشگاه فرانکفورت رونمایی می‌کند که به اولین شاسی بلند 7 سرنشینه تاریخ ب ام و  تبدیل خواهد شد.

ب ام و  X7 بزرگترین، حجیم‌ترین و جادارترین شاسی بلندی است که ب ام و تا به امروز ساخته و گفته می‌شود خودرویی شبیه به مدل Range Rover Autobiography بوده و از این حیث نیز به لوکس‌ترین شاسی بلند ب ام و تا به امروز تبدیل خواهد شد.



گزینه‌های پیشرانه در نظر گرفته شده برای بزرگترین عضو خانواده ب ام و، بنزینی و دیزلی با تعداد سیلندر 6 و 8 است. برای نسخه‌های 30d، 40d و50d پیشرانه دیزل 6 سیلندر با حجم 3.0 لیتر در نظر گرفته شده است. نسخه xDrive50i نیز همچون مدل X6 از پیشرانه توئین توربو 8 سیلندر با حجم 4.4 لیتر بهره خواهد برد.

همچنین ب ام و اعلام کرده که در کنار نسخه‌های نام برده، نسخه هیبریدی X7  با موتور توئین پاور توربو  با مجموع قدرت 322 اسب بخاری نیز ارائه خواهد شد.

ب ام و به نوعی میزان میزبان نمایشگاه فرانکفورت به حساب می‌آید و در کنار X7 Konsept  مدل‌های جدید 6 GT، i3 S و X3  را نیز در نمایشگاه خودرو فرانکفورت معرفی خواهد کرد.

 





مترجم خودروکار: فاضل سوری
منبع: otopark.com

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران