کد خبر : ۷۴۱۳
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸
«خودروکار» گزارش می‌دهد؛
شرکت سئات اثرات زیست محیطی کارخانه‌های خود را 50 درصد کاهش می‌دهد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، شرکت خودروسازی سئات همچون گذشته به سرمایه‌گذاری و تمرکز بروی مسائل زیست محیطی ادامه می‌دهد و در جدیدترین اهدافش از کاهش 50 درصدی اثرات مخرب زیست محیطی کارخانه‌های خود خبر داده است.

بنابر اعلام شرکت سئات، این خودروساز اسپانیایی که فعالیت‌های حفاظت از محیط زیست را از سال 2010 میلادی آغاز کرده است تا سال 2025 میلادی میزان نشر دی اکسید کربن و پسماند‌های مضر کارخانجات  خود را 50 درصد کاهش خواهد داد.

فعالیت‌های زیست محیط سئات در پنج شاخص عملکردی اصلی قرار می‌گیرد که شامل بخش انرژی، مصرف آب به عنوان سوخت، ضایعات، اجزای فرّار و تولید دی اکسید کربن است.

این شرکت بدین منظور در سال گذشته 23 میلیون یورو سرمایه گذاری  کرد که این امر کاهش  33.6  درصدی در تولید کربن دی اکسید را برای این شرکت در پی داشت.

پیش از این نیز عزم جزم شرکت سئات برای تحقق رویای تولید خودروهای دارای سوخت آب نشان دهنده  توجه ویژه این خودروساز اسپانیایی به مسائل زیست محیطی است، در صورت تحقق استفاده از زیست‌سوخت های مایعِ تجدید پذیر به جای سوخت های فسیلیِ تجدید ناپذیر، انتشار دی اکسید کربن توسط وسایل نقلیه تا 80 درصد کاهش خواهد یافت.

شرکت خودروسازی سئات با سرمایه گذاری و تمرکز بروی کاهش میزان آلایندگی محصولات و کارخانه های خود به یکی از پیشگامان و پیشتازان حفاظت از محیط زیست در جهان تبدیل شده است.



مترجم خودروکار: فاضل سوری
منبع: otohaber.com.tr

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران