کد خبر : ۷۴۱۴
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۸
شاسی‌بلندها و کراس‌اوورها به یک باره در جهان محبوب شدند و سریع‌ترین رشد و فروش را در میان خودروها از خود نشان دادند. خودروسازان جهان هر روزه مدل‌های جدیدی را در این بخش طراحی کرده و تلاش کردند در میان رقبای خود مشتریان بیشتری را جذب کنند.
به گزارش خودروکار، این روزها می‌توان مطمئن بود که هر روز صبح اخبار دنیای خودرو از ورود و معرفی یک شاسی‌بلند یا کراس‌اوور جدید به جهان خبر می‌دهند و این رقابت تنگاتنگ و فشرده همچنان ادامه دارد. خودروهای این بخش اصولا کمی گرانتر از بقیه اتومبیل‌ها هستند و به همین دلیل است که یک خودروی اقتصادی و مقرون به صرفه می‌تواند روند فروش یک خودرو قدبلند را تضمین کند. اگر شما هم به دنبال یک شاسی‌بلند خوب و با قیمتی کمتر از 25 هزار دلار (93 میلیون تومان) در جهان می‌گردید به این فهرست سال 2017 نگاهی بیندازید.
 
1- کیا سول
 


کل مدل‌های سول 2017 از ارتقا یافتگی‌هایی نظیر سپرهای متفاوت، چراغ‌های جلوی HID، جلوپنجره‌ی دماغه‌ی ببر به‌روز شده و چراغ‌های عقب بازنگری شده سود می‌برند. داخل کابین همچنین صفحه لمسی رنگی 5.7 یا 8 اینچی موجود بوده و سیستم اطلاعات سرگرمی قابلیت هماهنگی با اپل کارپلی و اندروید اتو را دارد. قیمت پایه این خودروی جعبه‌ای کیا در آمریکا حدود 16 هزار و 100 دلار و در کانادا 17 هزار و 395 دلار است.
 
2- جیپ رنگید
 


در آمریکا 17 هزار و 995 دلار و در کانادا حدود 21 هزار و 745 دلار امریکا قیمت دارد.
 
3- جیپ پاتروت
 


در کشور آمریکا 18 هزار و 40 دلار و در کانادا 20 هزار 45 دلار برای مشتریان هزینه در بر خواهد داشت.
 
4- هوندا HR-V
 


این خودرودر نسخه استاندارد با چرخ‌های ۱۷ اینچی، صندلی‌های دارای سیستم گرمایش، یک سانروف، چراغ‌های مه‌شکن، تعداد استانداردی از امکانات تکنولوژیک، سیستم نگه‌دارنده بین خطوط و امکاناتی دیگر ارائه می‌شود در آمریکا حدود 19هزار و 465 دلار و در کانادا 21 هزار و 150 دلار قیمت دارد.
 
5- میتسوبیشی  
 


میتسوبیشی در سال‌های اخیر تلاش زیادی برای ساخت شاسی‌بلندها انجام داده و برای سال های آینده نیز برنامه‌های متعددی دارد. این خودرو که در کانادا با نام RVR شناخته می‌شود با قیمت 20 هزاردلار ارائه می‌شود و در آمریکا یا قیمتی حدود 19 هزار و 795 دلار می‌توانید یک نسخه از این خودرو را در اختیار داشته باشید.
 
6- مزدا CX-3
 


مزدا نیز اخیرا با مدل‌های جدیدش صنعت خودرو را تحت تاثیر قرار داده است. اما ارزان بودن این خودروها در مقایسه با کیفیت و گزینه‌های آن مشتریان این برند را بیشتر تحت تاثیر قرار خواهد داد. شروع قیمت این خودرو در امریکا حدود 19 هزار و 960 دلار و در کانادا 20 هزار و 695 دلار برآورد شده است.
 
7- فیات 500X
 


شاید هرکسی به ظاهر یک فیات X500 علاقه‌مند نباشد اما زمانی که پای قیمت به میان بیاید درصد علاقه‌ و اشتیاقتان به خودرو افزایش خواهد یافت. این خودرو در آمریکا 20 هزار و در کانادا 22 هزار و 995 دلار قیمت دارد. فناوری‌های کمک راننده و گزینه‌های ارتباطی در این خودرو افزیش یافته تا شما آن را با مدل 500 فیات مقایسه نکیند.
 
8- نیسان جوک
 


این خودروی ژاپنی‌ها که انتقادات زیادی در خصوص ظاهر خارجی آن وجود دارد در آمریکا 20 هزار و 250 و در کانادا 20 هزار و 698 دلار قیمت دارد.
 
9- جیپ کامپس
 

مدل کامپس 2017 جیپ به یک موتور 2.4 یا 2 لیتری توربوشارژ مجهز می‌شود. این خودروها به یک سامانه انتقال قدرت 9 سرعته در آمریکا و کانادا مجهز خواهند شد و در آمریکا 20 هزار و 995 در کانادا 24 هزار و 900 دلار قیمت دارند.
 
شورولت تراکس
 


در نسخه فیس‌لیفت این خودرو از یک نمایشگر 7 اینچی لمسی  با حمایت از سیستم‌های اپل و اندروید و اتصالات پرسرعت 4G LTE و Wi-Fi همراه با پنل‌ها و دکمه‌ها و طراحی نمایشگر داشبورد به‌روز شده استفاده شده و این مدل تغییریافته در آمریکا و کانادا بین 19 هزار و 995 تا 21 هزار دلار قیمت دارد.

منبع: عصرایران
انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران