کد خبر : ۷۴۶۷
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۴
در گفت‌وگو با «خودروکار» مطرح شد؛
در شرایطی که صنعت خودرو ایران بیش از نیم قرن سابقه فعالیت دارد، خیلی ها هنوز قائل به خودروساز بودن ایران به معنای واقعی کلمه نیستند. با این حال، سعید مدنی مدیرعامل پیشین سایپا معتقد است می توان به واسطه توسعه مشارکت های بین المللی، به معنای واقعی خودروساز شد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، مدیرعامل پیشین سایپا با اشاره به تغییر رویکرد در خودروسازی کشور طی چند سال گذشته، گفت:اتفاق مهمی که طی چهار سال گذشته در خودروسازی کشور رخ داده، تغییر رویکرد به سمت "خودروساز شدن" و در نتیجه، حرکت به سمت یافتن حلقه های مفقوده در این صنعت است.

سعید مدنی افزود:در واقع خودروسازی ایران به این نتیجه رسیده که باید به سمت همکاری های مشترک با خودروسازان معتبر دنیا برود. او با تاکید بر اثرات مثبت برجام بر همکاری های بین المللی خودروسازان داخلی، ادامه داد:بدون شک اگر برجام نبود، اصلا امکان همکاری با شرکت های خارجی وجود نداشت؛ در دوره تحریم، شرکت های زیادی از ایران رفتند و خودروسازی با مشکلات فراوانی مواجه شد و نمی توانیم اثر مثبت برجام را بر صنعت خودرو نادیده بگیریم.

مدنی با اشاره به اینکه خودروسازی ایران به واسطه مشارکت با خارجی ها به سمت طراحی پلت فرم و محصولات جدید رفته، تاکید کرد:با ادامه این روند می توانیم طی چهار سال آینده، به معنای واقعی خودروساز شویم، زیرا رسیدن به قدرت طراحی، گامی بزرگ در عرصه "خودروساز شدن" است.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اشکان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۱:۳۲
0
0
امکان خودرو ساز شدن
یعنی اگر ۴ سال تلاش کامل
اما مدیران نه می خوان و نه تلاش می کنند
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران