کد خبر : ۷۵۴۱
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹
مهر تاييد نیسان بر فعاليت‌های شركت جهان نوين آريا؛
در روزهای گذشته، هیاتی بلندمرتبه از شرکت نیسان به سرپرستی پیمان کارگر از شرکت جهان نوین آریا، نماینده فروش و خدمات پس از فروش نیسان در ایران، بازدید و جلسات فشرده‌ای را با مدیران این شرکت برگزار کرد.
به گزارش خودروکار، پیمان کارگر که از تاریخ دوازدهم فروردین با ارتقای مقام به سمت قائم مقامی مدیرعامل نیسان در منطقه خاورمیانه، شمال آفریقا و هندوستان برگزیده شده، یکی از مدیران ارشد شرکت نیسان و از افراد مورد اعتماد کارلوس گون، مدیر افسانه‌ای نیسان است. این نخستین حضور این مدیر ایرانی نیسان در منطقه در جهان نوین آریا بود.

در روز نخست این حضور، هیات نیسان از نمایشگاه‌ها و مراکز خدمات پس از فروش جهان نویا آریا در سطح شهر تهران بازدید کرد. هدف اصلی از این بازدیدها، بررسی کیفیت خدمات فروش و پس از فروش نیسان در ایران بود. گفتگو با کارکنان و مدیران و همچنین مشتریان شرکت، از جمله بخش‌های مهم این بازدید‌ها بود.



برای مثال، این هیات در بازدید از اداره تحویل شرکت جهان نوین آریا با خریداران ایرانی که برای تحویل گرفتن خودروهای خود آمده بودند، به گفتگو نشست و جویای تجربه آن‌ها از زمان اطلاع از حضور نیسان در ایران تا خرید و تحویل خودرو بود. نکته قابل توجه در این گفتگوها، تحویل زودتر از موعد و VIP و رضایت مشهود خریداران از فرآیند فروش و تحویل خودرو‌ها بود. یکی دیگر از نقاط توقف هیات نیسان، مرکز آموزش فنی جهان نوین آریا بود، جایی که جمعی از نیروهای فنی نمایندگی‌ها و شعب این شرکت به شکلی منظم و برنامه‌ریزی شده، برای دریافت آموزش‌های فنی برای ارائه خدمات پس از فروش باکیفیت گردهم آمده آمده بودند.

میزان پایبندی به استانداردهای بین‌المللی نیسان در حوزه تامین قطعات و ارائه خدمات پس از فروش هم از جمله نقاط تمرکز این بازدید‌ها بود.
 
در روز دوم، جلسات چندگانه و فشرده‌ای میان هیات نیسان و مدیران شرکت جهان نوین آریا برگزار شد تا فعالیت‌ها و دستاوردهای نماینده نیسان در ایران از آبان ماه ۱۳۹۵ تاکنون ارائه و بررسی گردد. لازم به ذکر است که شرکت جهان نوین آریا به عنوان یک شرکت ایرانی-عمانی فعالیت رسمی فروش و ارائه خدمات پس از فروش خود را از آبان ماه سال ۹۵ آغاز کرده است.

در این جلسات، مدیرعامل و گروهی از مدیران ارشد گروه سهیل بهوان (شریک عمانی جهان نوین آریا) نیز حضور داشتند. این هولدینگ بزرگ عمانی، یکی از بازیگران اصلی صنعت خودرو در منطقه خاورمیانه است که نمایندگی نیسان را در شش کشور این منطقه بر عهده دارد.

هیات نیسان جلسه‌ای نیز با نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش جهان نوین آریا در استان‌های فارس، اصفهان، خراسان رضوی، البرز و مازندران برگزار کرد تا از نزدیک در جریان روند حضور و فعالیت نیسان در این استان‌ها قرار گیرد. بررسی عملکرد نمایندگی‌ها و شنیدن نظرات آن‌ها در باب گسترش فعالیت‌های نیسان در خارج از تهران، محور گفتگوهای سازنده این جلسه بود.

نمایندگان حاضر که همگی از شناخته‌شده‌ترین و خوش‌نام‌ترین فعالان صنعت خودرو در استان‌های مورد نظر هستند، ضمن اشاره به تعهد نیسان به کیفیت و وفاداری شدید خریداران ایرانی به این برند ژاپنی، از شیوه تعامل و فرآیندهای کاری جهان نوین آریا ابراز خوشنودی کرده و خواهان ادامه همین شیوه فعالیت متمایز در بلندمدت شدند.



در انتهای این بازدید‌ها و جلسات دو روزه، پیمان کارگر، قائم مقام مدیرعامل نیسان در منطقه خاورمیانه، شمال آفریقا و هندوستان ضمن ابراز رضایت کامل از فعالیت جهان نوین آریا به عنوان نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش نیسان، پایبندی این شرکت به رضایت مشتریان ایرانی و رعایت استانداردهای جهانی نیسان را ستود.

پیمان کارگر تاکید کرد که گسترش کمّی و کیفی فعالیت جهان نوین آریا در ایران در سال‌های پیش رو باید به گونه‌ای باشد که به نمونه‌ای پیشرو در میان تمام نمایندگی‌های نیسان در سطح بین‌المللی تبدیل شود. وی افزود که اطمینان از ارائه خدمات فروش و خدمات پس از فروش عالی به بازار ایران جزو برنامه‌های مهم نیسان است و از حرکت جهان نوین آریا در این مسیر با جدیت حمایت خواهد کرد.


انتهای پیام/
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
جواد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۱۰:۲۳
0
0
به امید ارائه خدمات پس از فروش خوب نیسان در ایران توسط شرکت جهان نوین آریا!
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران