کد خبر : ۷۵۶۱
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۶
"خودروکار" گزارش می دهد
در حالی به تابستان 96 نزدیک می شویم که با وجود وعده های فراوان، قرارداد سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) و رنو هنوز به امضا نرسیده و در حد تفاهم نامه باقی مانده است، این در شرایطی است که یک منبع آگاه در سازمان گسترش در گفت و گو با خودروکار از امضای قرارداد رنو طی اواسط تابستان امسال خبر می دهد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، رنو و ایدرو که در پاییز سال گذشته تفاهم نامه همکاری مشترک به امضا رساندند، تا به امروز مذاکرات زیادی را برای تبدیل آن به قرارداد انجام داده اند اما هنوز به توافق قطعی نرسیده اند.

چندی پیش نیز یک هیات بلندپایه از رنو با حضور در سازمان گسترش پای میز مذاکره با مسوولان ایدرو نشستند اما باز هم قراردادی میان دو طرف منعقد نشد.

در این مورد، یک منبع آگاه در گفت و گو با خودروکار تاکید می کند که به دلیل سطح انتظارات بالای رنو و ایدرو از یکدیگر، هنوز قراردادی میان دو طرف امضا نشده است. او با تاکید بر اینکه رنو و ایدرو برای عقد قرارداد بسیار به یکدیگر نزدیک شده اند، می گوید:به احتمال فراوان قرارداد میان آنها طی اواسط تابستان امسال امضا خواهد شد.

به گفته این منبع آگاه، توافق در مسائل کلی حاصل شده اما برخی موارد جزئی باقی مانده است که آنها هم در مذاکرات پیش رو طی یکی دو ماه آینده برطرف خواهند شد.

گفته های او در شرایطی است که قطعی شدن قرارداد ایدرو و رنو به معنای حضور مستقل خودروساز فرانسوی در ایران خواهد بود. گویا رنویی ها پذیرفته اند که در ایران نیز مرکز طراحی و و تحقیق و توسعه احداث کنند، اتفاقی که اگر رخ بدهد کمک زیادی به انتقال تکنولوژی روز دنیا به خودروسازی کشور خواهد کرد.

این خودروساز همچنین بناست محصولات خود را در سایت بن رو واقع در شهرستان ساوه به تولید برساند.

انتهای پیام/
 
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران