کد خبر : ۷۵۸۲
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵
نایب رییس کمیسیون صنایع مجلس:
نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی بیان کرد: شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، تا به امروز وظایف خود را به خوبی انجام داده، اما همچنان راه طولانی در رابطه با افزایش کیفیت تولید خودروهای داخلی وجود دارد.
فریدون احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار خودروکار، در رابطه با نحوه عملکرد شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، اظهار کرد: به نظر بنده این شرکت وظایف خود را به خوبی انجام داده و آینده رو به رشدی برای آن تصور می‌شود؛ اما نباید فراموش شود در فضای انحصاری، پویایی وجود نخواهد داشت.

او افزود: طی میز گردی که در روزهای گذشته برگزار شد، تصمیم بر آن شد تا این دسته شرکت‌ها گسترش و با ایجاد فضای رقابتی در نهایت کیفیت خودروهای داخلی بهبود یابد.

نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سؤال که آیا شرکت بازرسی کیفیت خدمات ایران توانسته تاثیری بر بهبود کیفیت خودروهای داخلی داشته باشد، بیان کرد: این شرکت تا به امروز وظایف خود را به خوبی انجام داده، اما همچنان راه طولانی در رابطه با افزایش کیفیت تولید خودروهای داخلی وجود دارد و با تکیه بر پیشرفت 10 سال گذشته باید راه را با قدرت ادامه داد. 

او افزود: اگر به وضعیت کیفیت خودروهای تولید داخل در ۱۵ سال گذشته نگاهی بیاندازیم و شرایط را با امروز مقایسه کنیم متوجه می شویم گزارش های کیفی ماهانه یکی از عوامل بهبود کیفیت خودروهای تولید داخل بوده است.

احمدی در انتها یادآور شد: دلیل این پیشرفت، تمرکز بروی کیفیت خودروهای داخلی است.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران