کد خبر : ۷۶۰۷
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴
گروه صنعتی ایران خودرو در حالی از پیش فروش سه محصول جدید در روزهای اول و سوم تیر ماه خبر داد که قیمت قطعی این خودروهای ثبت نامی هنوز اعلام نشده است.
به گزارش خودروکار، گروه صنعتی ایران خودرو در حالی  از پیش فروش سه محصول جدید در روزهای اول و سوم تیر ماه خبر داد که قیمت قطعی این خودروهای ثبت نامی هنوز اعلام نشده است

پیش فروش پژو ۲۰۰۸ در حالی قرار است طی روزهای آینده انجام شود که هنوز قیمت قطعی این خودرو اعلام نشده و در عین حال با توجه به مبلغ ۶۰ میلیون تومانی تعیین شده برای پیش پرداخت، قیمت قطعی این خودرو حداقل ۱۲۰ میلیون تومان خواهد بود.

مدیرعامل ایران خودرو اردیبهشت امسال قیمت این خودرو را بین ۹۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان اعلام کرد که اگر بخواهیم این قیمت را ملاک قرار دهیم باید بگوییم که ایران خودرو در پیش فروش پژو ۲۰۰۸ دچار تخلف شده زیرا حتی با در نظر گفتن قیمت ۱۰۰ میلیون تومانی برای این محصول، مبلغ پیش پرداخت که باید حداکثر معادل ۵۰ درصد قیمت خودرو باشد،۵۰ میلیون تومان خواهد بود.

ابهام در تجهیزات خودرویی که قرار است پیش فروش شود:

به گزارش روز پلاس به غیر از قیمت نهایی ماشین ابهامی دیگر در این فروش وجود دارد و آن اینکه ایرانخودرو در قسمت معرفی و تجهیزات این خودرو  بندی را اضافه کرده است که قابل تامل است، در سایت ایرانخودرو نوشته شده است:


ابهام در قیمت و تجهیزات ماشین جدید ایرانخودرو/ پژو 2008 ماشینی که نه قیمت آن مشخص است و نه تجهیزاتش!

این بند از توضیحات این گروه خودرو ساز این ابهام را به وجود می آورد که ممکن است خودرویی که در این سایت رسمی معرفی شده است با ماشینی که زمان تحویل به خریدار عرضه میشود دارای تجهیزات متفاوتی باشد.

انتهای پیام/
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اوستا
|
Uzbekistan
|
۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۲:۱۰
0
0
امروز صبح روز پنچ شنبه به نمایندگی ایران خودرو در روبروی دهکده ساحلی بندرانزلی مراجعه داشتند که اعلام کردند دیگر ثبت نام نمی کنیم و تنها سهمیه ثبت نام 2 متقاضی را داشتیم و متقاضیانی که آمده بودند برگشتند. این فرهنگ فرصت طلبی در ایران و ایرانی زنده و پویاست . متاسفم که بهم رحم نمی کنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران