کد خبر : ۷۶۱۴
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴
در مراسم امضا قرارداد احداث كارخانه توليد لاستيك خودرو مطرح شد؛
وزير صنعت، معدن و تجارت با بيان اينكه استان های مرزی از دسترسی به بازارهای منطقه بهره مند است، گفت: توليد كارخانه لاستيك زابل با هدف صادرات، انتقال دانش و اموزش نيروی كار منطقه انجام می شود.
به گزارش خبرنگار خودروکار، محمدرضا نعمت زاده در مراسم امضا قرارداد احداث کارخانه تولید لاستیک خودرو در زابل، با بیان اینکه توسعه منطقه سیستان و بلوچستان در دست اقدام است، گفت: با تغییر اقلیم، شرایط و رشد جمعیت باید وزارت صنایع خود را هماهنگ کند.

او از احداث یک مجتمع فولاد در چابهار خبر داد و گفت: متاسفانه با سو تدبیر و خصوصی سازی غیراصولی بافت بلوچستان نابود شد که در این دولت این کادخانه از خصوصی پس گرفته شد تا رونق را بار دیگر تجربه کند.

نعمت زاده اظهار کرد: تولید کارخانه تولید لاستیک در زابل با هدف صادرات ٥٠ درصد تولیدات انجام می‌گیرد و احداث این کارخانه انتقال تکنولوژی و اموزش نیروی انسانی را به همراه خواهد داشت.
وزیر صنعت معدن و تجارت خاطرنشان کرد: برنامه دولت بر آن است تا کل استان از نعمت گاز بهره‌مند شود و تولید کارخانجات منطقه با استفاده از گاز صورت بگیرد.

او افزود: از پیمانکار و کارفرما انتظار می‌رود که در جبه فعالیت می‌کنند تا هرچه سریع‌تر به تولید و رونق منطقه کمک شود.

نعمت زاده پیشنهاد داد تا اگر زودتر از موعد مقرر کار به سرانجام رسید، پیمانکار مبلغی به عنوان پاداش دریافت کند.

وزیر صنعت معدن وتجارت در انتها گفت: سرمایه گذاری و رونق اقتصادی چهره مناطق و استان‌ها را تغییر می‌دهد و از سوی دیگر استان‌های مرکزی از قابلیت دسترسی به بازار‌های منطقه بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران