کد خبر : ۷۶۲۱
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴
«خودروکار» گزارش می‌دهد؛
سیتروئن C3 aircross جدید با داشتن طراحی بدنه و همچنین طراحی داخلی بسیار عجیب، پاییز امسال وارد بازار می‌شود و این در حالی است که این خودرو یک کراس اوور محسوب می شود و در نتیجه رقیبی جدی برای نیسان جوک است.
به گزارش خبرنگار خودروکار، سیتروئن با تغییر دادن ظاهر و ابعاد مدل "C3 Picasso" کراس اوور جدیدی به نام "C3 aircross" را طراحی کرده و قصد ساخت آن را دارد. این خودرو می‌تواند رقیب جدی برای نیسان جوک ژاپنی باشد.



طراحی این خودرو الهام گرفته از مدل مفهومی آن است که پیش‌تر در نمایشگاه خودرو ژنو به نمایش گذاشته شد. الکساندر مالوال، طراح ارشد سیتروئن بیان کرد: ما با تولید این خودرو، ابتدا می‌خواهیم که خریداران را از با مدلی جدید وفق بدهیم و سپس قصد داریم تا بیشتر قشر جوان را به خود جذب کنیم.



او افزود: بازی با رنگ‌ها در کابین این خودرو همان چیزی است که مورد نظر طراحان بوده است. این خودرو در رنگ‌های مختلفی ارائه می‌شود و این در حالی است که بین رنگ سقف، اطراف چراغ‌های جلو و آینه بغل‌‌ها هماهنگی وجود دارد.



این خودروی سه سیلندر دارای شش گزینه برای پیشرانه است، که سه عدد از آن‌ها بنزینی و سه تای دیگر دیزلی هستند. پیشرانه‌های بنزینی قدرتی بین 108 تا 128 اسب بخار قدرت  و دیزلی ها از 89 تا 118 اسب بخار تولید می‌کنند. این خودرو برای مصرف شهری است اما با توجه به داشتن سیستم‌های پایداری الکترونیکی، کنترل کشش و توانایی راندن بر روی شن و جاده‌های برفی، توانایی لازم برای پیمودن جاده‌های ناهموار را نیز دارد.



فضای سرنشینان جلو و عقب C3 بسیار مناسب است و می‌توان گفت که سرنشینان احساس راحتی در این خودرو خواهند داشت.



تنوع به کار رفته در اتاق این خودرو بسیار زیاد است و این امر موجب می‌شود تا هزینه‌های ساخت افزایش یابد. کریستوف بوشه، مدیر پروژه ساخت، در این زمینه گفت: به کار گیری و استفاده قطعات مدل‌های دیگر سیتروئن در این مدل موجب شد تا بتوانیم هم ظاهری جذاب و متفاوت به فضای داخلی این خودرو بدهیم و هم هزینه‌ها را مدیریت کنیم.



پیش بینی می‌شود که قیمت این خودرو چیزی حدود 17 هزار یورو باشد.


مترجم خودروکار: مازیار جعفریه
منبع: autocar.co.uk


انتهای پیام/
برچسب ها: خودرو ، سیتروئن ، نیسان
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران