کد خبر : ۷۶۳۵
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۰
بررسی بازار محصولات فولکس واگن در این نشان از ان دارد برای سواری گرفتن از این محصول در ایران باید 10 تا 220 میلیون تومان هزینه کرد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، یکی از شرکت‌های به نام خودروسازی جهان به طور حتم فولکس واگن آلمان است که شرکت‌های بسیار تاثیرگذاری در این صنعت به عنوان شرکت زیرمجموعه فولک واگن فعالیت می‌کنند و آنقدر که تنوع محصولات زیرمجموعه‌های فولکس زیاد است، این خودروساز با برند فولک واگن محصولی ندارد.
 
در ایران محصولات فولک واگن انقدر تنوع ندارد و اکثر افراد محصولات این برند را با نام «فولکس قورباغه» و «هربی» می‌شناسند.
بررسی بازار محصولات این برند نشان از آن دارد برای سواری گرفتن از این محصول در ایران باید 10 تا 220 میلیون تومان هزینه کرد.
 



انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران