کد خبر : ۷۶۸۲
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹
گزارش "خودروکار" از نمایشگاه خودرو ارومیه (3)
مجتمع صنعتی ماموت که نامي شناخته شده در پهنه بين الملل این صنعت است و به عنوان يكي از بزرگ ترين مجتمع‌هاي صنعتي در كشور مي باشد، در نمایشگاه بین المللی خودرو و صنایع وابسته ارومیه به صورت مستقیم در سالن اختصاصی خود حضور پررنگی خواهد داشت.
به گزارش خودروکار،  علیرضا عاجزی مدیر برگزاری  نمایشگاه  بین المللی خودرو و صنایع وابسته ارومیه اظهار کرد: گروه صنعتی ماموت در نمایشگاه بین المللی خودرو وصنایع وابسته ارومیه حضور مستقیم وپر رنگی خواهد داشت.

وی با اعلام این خبر افزود: این نمایشگاه ازتاریخ 13 تیرماه 96 به مدت 4 روز در محل دائمی نمایشگاه بین المللی ارومیه برپاخواهد شد.

به گفته عاجزی این نمایشگاه در دو بخش خودرو و قطعات درفضای بالغ بر 15 هزار متر مربع دایر خواهد گردید. وی افزود مهم ترین زمینه فعالیت مشارکت کنندگان در این نمایشگاه سازندگان و وارد گنندگان خودروهای سبک و سنگین ، تولید کنندگان و واردگنندگان قطعات و لوازم جانبی ، شرکت های خدماتی ، بیمه و... خواهد بود.

وی ادامه داد: استان آذربایجان غربی به لحاظ موقعیت استراتژیک خود شاهراه و قطب صنعت حمل و نقل ترانزیت کشور محسوب میگردد که این امر باعث استقبال گسترده فعالین این حوزه از نمایشگاه خودرو ارومیه شده است.

مجتمع صنعتی ماموت که نامي شناخته شده در پهنه بين الملل این صنعت است و به عنوان يكي از بزرگ ترين مجتمع‌هاي صنعتي در كشور مي باشد نیز در این نمایشگاه به صورت مستقیم در سالن اختصاصی خود حضور پررنگی خواهد داشت و از جدیدترین محصولات خود رونمایی خواهد کرد.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران