کد خبر : ۷۷۰۵
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴
هم زمان با آغاز فصل تابستان و فرا رسیدن ایام تعطيلات عيد سعيد فطر، شركت خدمات پس از فروش ايران‌خودرو آمادگي خود را نسبت به ارائه خدمات مورد نياز مسافران، اعلام كرد.
به گزارش خودروکار، در این طرح که از 4 تا 10 تیر ماه اجرا می‌شود، نزدیک به 75 نمایندگی به صورت یک شیفت و دوشیفت در سراسر کشور، آماده خدمت‌رسانی به هم‌ميهنان عزيز هستند.

در این طرح همچنین 1750 اکیپ امدادی، شامل خودروی امداد، خودروی حمل، موتور سیکلت، سرویس در محل، کانکس و پایگاه امدادی در جاده‌های کشور مشارکت خواهند داشت و شماره تلفن 096440 همچون همیشه، به صورت شبانه‌روزی پاسخگوی مشتریان خواهد بود.

این برنامه با تشکیل جلساتی از اسفند ماه سال گذشته با حضور مدیریت‌های مختلف شرکت طرح‌‌ریزی شد و با برنامه‌ریزی دقیق، قطعات پر مصرف در حوزه گارانتی و امداد ویژه مشخص و تامین شده و در اختیار نمایندگان قرار گرفت تا خدمت‌رسانی به مشتریان با سرعت و دقت انجام شود.

سید رضا حسینی، مدیر عامل شركت ايساكو نیز عید سعید فطر را پیشاپیش به هموطنان گرامی تبریک گفت و ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و آرزوی سفرهای امن و مطمئن، تاکید کرد خرید قطعات اصلی از نمایندگی‌ها و فروشگاه‌ها متضمن تامین امنیت مشتریان خواهد بود.

لیست نمایندگی‌های مجاز منتخب در این طرح، بر روی سایت ایساکو به آدرسwww.isaco.ir   و همچنین کانال تلگرام رسمی این شرکت  به آدرس telegram.me/farhangekhedmat   قابل مشاهده است.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران