کد خبر : ۷۷۱۶
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷
نگین سرویس دوباره تجهیز شد
شرکت نگین خودرو که چند وقتی است خدمت نگین سرویس را برای مشتریان خود راه اندازی کرده است، روز گذشته این ناوگان را به سرویس های جدید مجهز کرد.
به گزارش خودروکار، ناوگان نگین سرویس در حال حاضر با 35 وسیله نقلیه در کشور به مشتریان رنو خدمت رسانی می کند. داستر، تندر90 پیکاپ و موتور سیکلت جز وسایل نقلیه ای است که نگین خودرو آن ها را برای خدمت رسانی به مشتریان خود برگزیده است.

در همین خصوص با داود تقی زاده، رئیس نگین سرویس و امداد شرکت نگین خودرو گفتگویی داشتیم. ابتدا در خصوص پوشش سراسری نگین سرویس و امداد جاده ای این شرکت برای مشتریان سوالی را مطرح کردیم. تقی زاده در پاسخ به این سوال گفت: «در حال حاضر با ناوگان 35 دستگاهی به مشتریان خود خدمت رسانی می کنیم. بخش عمده ای از خدمات نگین سرویس در شهرستان ها ارائه می شود و شاهد هستیم که در آن بخش ها هم استقبال خوبی از این خدمت شده است».



- برنامه ای برای تجهیز دوباره نگین سرویس دارید؟

بله به طور قطع شرکت در برنامه های خود تجهیز این ناوگان را دیده است. تا پایان امسال تمام شعب و نمایندگی های ما مجهز به ناوگان نگین سرویس و امداد می شوند. همچنین برای شهر تهران هم 10 دستگاه خودرو امداد و 5 دستگاه موتور سیکلت تا پایان سال به ناوگان اضافه می شود. تجهیز این خدمت به موتور سیکلت و خودرو برای این است تا زمان رسیدن به مشتری به حداقل ممکن برسد.


- در حال حاضر چقدر طول می کشد که به مالک خودرو برای ارائه خدمات برسید؟

تا به امروز میانگین زمان رسیدن 40 دقیقه را ثبت کرده ایم و می خواهیم تا پایان سال به عدد 30 دقیقه برسیم. بدیهی است که همین بهبود زمان امدادرسانی و سرویس دهی می تواند در جلب رضایت مشتریان تاثیر داشته باشد.



- خدمات نگین سرویس تنها برای مشتریان نگین خودرو است؟

خیر. طبق سیاست های نگین خودرو و رنو فرانسه، نگین سرویس به تمام خودروهای وارداتی رنو که چه از طریق شبکه نگین خودرو و چه از طریق واردات متفرقه به بازار کشور آمده اند، خدمات شایسته ای را ارائه دهیم.


- بخشی از خدمات نگین خودرو، انجام سرویس های دوره ای در محل مشتری است. آیا انجام این سرویس ها در محل، برای مشتریان هزینه بیشتری را به دنبال دارد؟

خدمات امدادی نگین خودرو در طول مدت گارانتی خودرو به صورت رایگان برای مشتریان انجام می شود. خدمات سرویس های دوره ای در محل هم در سال اول برای مشتریان نگین خودرو رایگان است.

از سال های بعد مشتریان برای دریافت این خدمات تنها هزینه رفت و آمد مازاد هزینه های جاری سرویس پرداخت می کنند. نرخ تمامی خدمات ما در نگین سرویس و نمایندگی ها ثابت بوده و قرار نیست که خدمت افزایش نرخ خدمات را به دنبال داشته باشد.



- آیا تمام سرویس های دوره ای در محل مورد نظر مشتری انجام می شود؟

سیاست نگین سرویس این است که بتواند خدمات شایسته و مناسب در راحتترین حالت برای مشتری فراهم کند. بدیهی است که اکثر خدمات و سرویس های دوره ای توسط ناوگان نگین سرویس برای مشتریان انجام می شود. ولی برای برخی سرویس ها مانند تعویض تسمه تایم، مشتریان باید به نمایندگی های شرکت مراجعه کنند.


- برخی مالکان خودروهای مختلف وقتی ناوگان امداد خودروی مورد نظر خود را فرا می خوانند، با عدم حضور خودروهای امدادی رو به رو می شوند. آیا نگین خودرو در بحث امداد و سرویس به صورت 24 ساعته فعالیت می کند؟

در بحث امدادهای جاده ای تمام ناوگان نگین سرویس به صورت 24 ساعته کار می کنند و در هر جایی از جاده های کشور به مشتریان خدمات امدادی را ارائه می کنند. ولی در بحث سرویس های دوره ای در محل، نگین سرویس در ساعات اداری کار خود را انجام می دهد. در آینده نزدیک خدمات سرویس های دوره ای هم در روزهای تعطیل فعال می شود تا مشتریان بتوانند با آسایش بیشتری از خودروهای رنو خود استفاده کنند.



- رضایت مشتریان از نگین سرویس چگونه است؟

در سال 95 با ارزیابی که از مشتریان نگین خودرو داشتیم، 95% مالکان خودرو از خدمت نگین سرویس رضایت کامل را داشتند. پنج درصدی هم مابقی هم بیشتر به خاطر ترافیک و دیر رسیدن خودرو خدمات ناراضی بودند که در سال جاری این مسئله به طور کامل با افزایش ناوگان نگین سرویس حل می شود.

در حال حاضر اپلیکشینی هم برای بحث امداد نگین خودرو آماده کرده ایم که مشتریان می توانند این نرم افزار را از طریق بازار و اَپ استور نصب کنند و دیگر با اعلام لوکیشن خود، امداد و خدمات سریع تری را تجربه نمایند. باید اشاره کرد با توجه به این که نگین سرویس نیروهای مجرب و آموزش دیده ای را دارد و از تمام ابزار مخصوص رنو برای تعمیرات و سرویس های دوره ای استفاده می کند، بدیهی است که رضایت مشتریان در سطح قابل قبولی باشد. در حال حاضر برای شهر تهران روزانه بیش از 25 سرویس در محل توسط نگین سرویس انجام می شود و در شهرستان ها هم  آمار میانگین سه سرویس در روز را داریم.


- عمده تماس های به نگین سرویس برای خدمات در محل است یا مسائل امدادی؟

در حال حاضر بر روی تمامی خودروهای تازه تحویل خود لوگو نگین سرویس را نصب کرده ایم و شماره این ناوگان، یعنی 734551 را روی آن درج کرده ایم. بدیهی است که در این چند ساله به خاطر کیفیت ثابت شده محصولات رنو در ایران با کمتر مورد امدادی برخورد کرده ایم.

امروز اکثر کسانی که با نگین سرویس تماس می گیرند، خواهان خدمات در محل هستند و طبق روند عادی کار، ما به نیاز مشتریان پاسخ می دهیم. در صورتی هم که مالکان خودروهای وارداتی رنو نیاز به مشاوره فنی داشته باشند، می توانند با همین شماره تماس بگیرند و به صورت مستقیم با کارشناسان رنو صحبت کنند.

بدیهی است که این نوع خدمات رسانی به مشتریان رنو در کنار محصولات جدید و به روز این برند فرانسوی می تواند رضایت مالکان رنو را افزایش دهد. همچنین در سال گذشته شاهد بودیم که رنو در بحث رشد فروش پیشتاز بوده و خدمات و نحوه فعالیت نگین خودرو این اتفاق را رقم زده است.

سبک جدید از خدمات به مشتری در ایران که حالا توسط نگین خودرو رایج شده است، بزودی می تواند سهم بازار محصولات وارداتی رنو را در کشور افزایش دهد.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران