کد خبر : ۷۷۲
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۹
سایت خبری "خودروکار" با حضور مدیران ارشد صنعت خودروسازی کشور، مدیران ارشد حوزه ارتباطات و بازاریابی و اصحاب رسانه رسما آغاز به کار کرد.
به گزارش خبرنگار خودروکار؛ سایت تخصصی "خودروکار" با حضور حمیدرضا کاتوزیان، رییس پژوهشکده صنعت نفت، مسلم بیات مدیر کل استاندارد استان تهران، بسیاری از مدیران ارشد ارتباطات و بازاریابی شرکتهای خودرویی کشور، به همراه خبرنگاران و فعالان حوزه خودرو  رسما آغاز به کار کرد.

گفتنی است سایت خبری "خودروکار" در مراسم رونمایی، میزبان نخستین میزگرد "چالشهای ارتباطات در صنعت خودرو" بود.


در این مراسم همچنین عبدا.. بابایی کارشناس ارشد حوزه خودرو، صمدی مدیرعامل یکی از قطعه سازان بزرگ کشور مجتبی نظری مدیر ارتباطات سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، علی مصریان مدیر ارتباطات گروه صنعتی ایران خودرو، مجید طلیمی قائم مقام مرکز اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت، نصیری رییس اداره اطلاع رسانی گروه خودروسازی سایپا، بلالی رییس اداره اطلاع رسانی پارس خودرو، بابک صدرایی مدیر بازاریابی و فروش مدیران خودرو، عقیل مصطفایی سرپرست بازاریابی و فروش رامک خودرو، لقایی مدیر ارتباطات رنو پارس، عقیقی مدیر بازاریابی و فروش مدیا موتور، زرین فکر مدیر روابط عمومی کارمانیا، سعید مظفری مدیر ارتباطات سایپا یدک، میلاد رحمانی مدیر روابط عمومی مدیران خودرو، حسنی، رییس اداره بازاریابی و فروش کرمان موتور، میثم عسگری مدیر ارتباطات امداد خودرو ایران، علی اکبرزاده، مدیر روابط عمومی انجمن صنفی واردکنندگان خودرو،  وثوقی، رییس اداره بازاریابی و اطلاع رسانی بم خودرو، امید طالشیان مدیر روابط عمومی راین خودرو و بسیاری از فعالان و مدیران رسانه های خودرویی کشور حضور داشتند.

گفتنی است قرار است هر سال میز گرد "چالشهای ارتباطات در صنعت خودرو"در همین تاریخ و به مناسبت تولد "خودروکار" با حضور فعالان و مدیران ارشد صنعت خودرو برگزار شود.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران