کد خبر : ۷۷۸۷
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۰
«خودروکار» بررسی کرد؛
بررسی‌ها نشان می‌دهد برای خرید یک محصول سیتروئن همچون ژیان، زانتیا و C5 باید 13 تا 87 میلیون تومان هزینه کرد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، برند سیتروئن فرانسه در ایران با محصول ژیان شناخته شد و ایرانی‌ها به واسطه این محصول با برند سیتروئن ارتباط خاصی برقرار کردند و در ابتدای دهه 80 با ورود زانتیا به بازار بار دیگر خاطره ژیان زنده شد تا بازار سیتروئن در ایران جایگاه خاص خود را پیدا کند.

با گذشت اندک زمانی از حضور سیتروئن بازار در انتظار دیگر محصولات این برند بود که خودرو C5 به بازار ایران آمد اما به واسطه بازاریابی ضعیف و برنامه ریزی نه چندان مناسب C5 نتوانست تجربه گذشته سیتروئن در ایران را تکرار کند.

بررسی‌ها نشان می‌دهد برای خرید یک محصول سیتروئن همچون ژیان، زانتیا و C5 باید 13 تا 87 میلیون تومان هزینه کرد.




انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران