کد خبر : ۷۹۵۳
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳
ديارخودرو تعيين تكليف شد
پس از تغییر و تحولاتی که در دی ماه سال گذشته هیات مدیره شرکت سازه‌های خودرو دیار با انتصاب سید غیاث الدین طاهری در پست مدیرعاملی این شرکت ایجاد کرد، محمدتقی خانلو پس از ۶ ماه مجددا به عنوان مدیرعامل شرکت منصوب شد.
به گزارش خودروکار، شرکت سازه‌های خودرو دیار که با تولید خودروهای سابرینا، سنوا، هاوال و وانت وینگل معروف است، در چندماه اخیر درگیر حاشیههایی شد که تغییر مدیرعامل و انتشار آگهی مزایده سهام موسسه مالی اعتباری کوثر در این شرکت، بر این حواشی دامن زد. اما با بازگشت محمدتقی خانلو مدیرعامل سابق شرکت سازه‌های خودرو دیار به عنوان مدیرعامل جدید و پایان مدیریت ۶ ماهه سید غیاث الدین طاهری، اینک خبرهای خوشی از سرمایه گذاری جدید در صنعت خودرو و دمیدن روح تازه به کالبد این شرکت خصوصی به گوش می‌رسد.

پیش از این نیز «شویی» رییس گروه بایک موتور چین در محل اتاق بازرگانی ایران از برنامه این خودروساز چینی برای سرمایه گذاری سنگینی در داخل ایران خبر داده بود و اینک با توجه به توافقات صورت گرفته برای داخلی سازی خودروهای تولیدی این شرکت تا سقف ۵٠ درصد و تحولات ایجاد شده در مدیریت شرکت سازه‌های خودرو دیار، به زودی باید منتظر شنیدن اخبار خوش از سرمایه گذاری در صنعت خودروی کشور باشیم.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران